مسئول گروه مردمی آمرین صراط:

اجتماع دختران انقلاب رزمایشی برای نشان دادن جایگاه عفاف و حجاب است

«بهاره جنگروی» در آستانه برگزاری «اجتماع مردمی دختران انقلاب»، گفت: اجتماع دختران انقلاب یک رزمایش برای نشان دادن جایگاه عفاف و حجاب در جامعه ایرانی است.
کد خبر: ۳۵۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ - 08July 2019

اجتماع دختران انقلاب رزمایشی برای نشان دادن جایگاه عفاف و حجاب استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از «فارس»، «بهاره جنگروی» مسؤول گروه مردمی آمرین صراط و دختران انقلاب در نشست خبری  که امروز در آستانه برگزاری «اجتماع بزرگ دختران انقلاب» همزمان با روز گرامیداشت عفاف و حجاب در خبرگزاری فارس برگزار شد، با تاکید بر اینکه این مجموعه یک گروه کاملا مردمی و متشکل از زنان فرهیخته دانشگاهی و حوزوی است، اظهار داشت: هزینه برگزاری برنامه‌های این گروه به صورت مردمی و از سوی دغدغه‌مندان حوزه امر به معروف و نهی از منکر و خانواده شهدا تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: حتی یک هزار تومانی هم از هیچ ارگان دولتی و نهادی برای اجرای برنامه‌های این گروه هزینه نشده و تنها از محل اهدائات مردمی فعالیت می‌کنیم.

مسؤول گروه مردمی آمرین صراط و دختران انقلاب با بیان اینکه رمز عملیات فرهنگی این گروه نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س)‌ است، افزود: با عنایت ایشان توانسته‌ایم جهت دشمن را به خوبی تشخیص داده و گرفتار بازی‌های سیاسی نشویم.

جنگروی با تاکید بر اینکه این گروه برای منافع کشور حساس بوده و خط حرکتش خط ولایت است، گفت: مواضع دختران انقلاب پیش از این بر موضوع سند 2030 پالرمو CFT مشخص بوده و هدف ما پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) است.

هدف از اجرای پروژه «حجاب اختیاری»، اجرای یک پایلوت از نافرمانی‌های مدنی در کشور است

وی با اشاره به اینکه دشمن بر روی مسأله التزام به قانون حجاب فعالیت دارد و هدفش از دنبال کردن پروژه حجاب اختیاری اجرای یک پایلوت  از نافرمانی‌های مدنی است، ابراز داشت: ما به دنبال خنثی کردن برنامه‌های دشمن در این زمینه هستیم و در برنامه پیش روی اجتماع دختران انقلاب با تقدیر از خانواده شهدا به عنوان پرچمداران و طلایه‌داران فرهنگ عفاف و حجاب وهمچنین تقدیر از آمرین به معروف گمنام به دنبال ترویج فرهنگ امر به معروف با مشی محبت‌آمیز اسلامی در سطح کشور و الگوسازی هستیم.

مسؤول گروه مردمی آمرین صراط و دختران انقلاب خاطرنشان کرد: مشی دختران انقلاب، جذب حداکثری مردم در حوزه امر به معروف و ترویج فرهنگ عفاف است و در این زمینه یک صفحه فعال اینستاگرامی با نام «صدای دختران انقلاب» هم دارد.

جنگروی ادامه داد:بسیاری از دخترانی که از سطح کشور برای این صفحه فیلم می‌فرستند به لحاظ ظاهری بدحجاب هستند اما به مقام ولایت و شهدا ارادات دارند.  

عموم زنان ایرانی از حیازدایی در سطح جامعه اعلام انزجار می‌کنند

وی تاکید کرد: هدف اجتماع دختران انقلاب این است که به مسؤولان یادآوری کند مطالبه مردمی ما عفاف و حجاب است و عده اندکی به عنوان جمعیت سیاه دشمن شناخته می‌شوند با حجاب مخالفند. اما عموم زنان ایران از طریق این حرکت مردمی از فعالیت‌های شبکه‌ای دشمن برای حیازدایی در جامعه اعلام انزجار می‌کنند.

حجاب در منظومه فکری امام خمینی حائز اهمیت بود

مسؤول گروه مردمی آمرین صراط و دختران انقلاب گفت: با بررسی تاریخ انقلاب اسلامی متوجه می‌شویم حجاب از مهمترین دستاوردهای انقلاب بوده به طوریکه با گذشت کمتر از یک ماه از پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایطی که هنوز سازوکار جمهوری اسلامی شکل نگرفته حضرت امام فرمان بر قانونی شدن حجاب دادند و این نشانگر این است که حجاب در منظومه فکری امام مسأله مهمی بوده است.

جنگروی با اشاره به سقوط آندلس پس از 700 سال حاکمیت بر اسلام در این سرزمین گفت: علت اصلی سقوط آندلس به ابتذال کشیده شدن زنان این سرزمین بود. چراکه هر وقت زن به ابتذال کشیده شود قدرت آن کشور به قهقرا می‌رود. رویکرد دشمن در این زمینه کاملا روشن است. آنها به دنبال این است که زن ایرانی را به ابتذال بکشند.

وی ادامه داد:‌مطرح کردن بحث حجاب اختیاری یک طرح چندوجهی برای شکستن خط مقاومت ایران است که از فشار اقتصادی تا به ابتذال کشیدن زنان به عنوان تاثیر گذارترین بخش جامعه دنبال می‌شود.

مسؤول گروه مردمی آمرین صراط و دختران انقلاب با اشاره به نظر مقام معظم رهبری در حوزه مباحث حجاب اختیاری گفت: ایشان مطرح کردن بحث حجاب اختیاری یا حجاب اجباری را در داخل کشور انعکاس حرف دشمنان در داخل کشور دانسته‌اند و اعلام داشته‌اند حجاب اختیاری در واقع تشویق زن به ابتذال است. حجاب امر خداست و نمی‌توانیم درباره دستور الهی اختیار داشته باشیم.

پروژه حجاب اختیاری مقدمه پروژه کلان انقلاب جنسی 

جنگروی با بیان اینکه پروژه حجاب اختیاری مقدمه پروژه کلان انقلاب جنسی در کشور است، گفت: آثار مخرب انقلاب جنسی در غرب مشخص است و سؤال مجموعه دختران انقلاب از چهره‌ها و شخصیت‌هایی که این مفهوم را در کشور دنبال می‌کنند این است که چرا به جای پرداختن به مسئولیت‌تان برای بهبود وضعیت معیشت مردم در این شرایط دم از حجاب اختیاری می‌زنید؟

وی  افزود: حجاب اختیاری آدرس دهی غلطی برای به انحراف کشیدن ذهن مردم از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور است.

مسؤول گروه مردمی آمرین صراط و دختران انقلاب با بیان اینکه حجاب حکم خداست و موضوعی فراتر از جناح‌های سیاسی است، اظهار داشت: مردم به جمهوری اسلامی رای دادند که ارزشهای اسلامی در آن اجرا شود و حجاب یکی از این ارزش‌هاست.

جنگروی با اشاره به اینکه دایره فعالان دختران انقلاب هر روز در شهرهای کشور در حال گسترش است، به روش‌های نخ نما و کلیشه‌ای برای مقابله با این حرکت مردمی اشاره کرد و گفت: همواره در تاریخ انقلاب اسلامی برخی افراددر مقابل کارهای تاثیرگذار با گسترش بازی‌های سیاسی به دنبال تخریب بوده‌اند. مجموعه دختران انقلاب هم از این اتفاق در امان نبوده اما ما سعی کردیم واکنشی به این تلاش‌ها نداشته باشیم.

وی خطاب به کسانی که در حوزه حجاب وعفاف دغدغه‌مند هستند، گفت: رهبری در جریان دیدار چند ماه گذشته‌اش با فعالین این حوزه اعلام کردند که همه زنان ما خواهان حجاب و عفاف هستند مگر کسانی که به ارزش‌های اسلامی مخالفند. ایشان در خصوص فعالیت زنان در حوزه امر به معروف به روش خانم دباغ اشاره داشتند و اعلام کردند وی با حجاب محکم در عرصه‌های سیاسی ونظامی حضور داشتند و باید این روش در کشور دنبال شود.

رونمایی از نمآهنگ دختران انقلاب و حجاب

مسؤول گروه مردمی آمرین صراط و دختران انقلاب با اشاره به اینکه در اجتماع آینده دختران انقلاب خانواده شهید قربان‌خانی،‌هادی، برادر شهید وصالی، همسر شهید شیرودی و طهرانی‌مقدم، مادر شهیدان جوادمحمدی و محسن حسینی و پدر شهید محمدحسین حدادی و دیگر شهدا حضور خواهند داشت، اظهار داشت: در این اجتماع که روز پنجشنبه 20 تیر از ساعت 17 عصر در ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود از نمآهنگ دختران انقلاب و حجاب رونمایی شده و از آمرین به معروفی که فیلم‌هایشان در صفحه‌های دشمنان انقلاب بارگذاری شده است نیز تقدیر می‌شود.

جنگروی خاطرنشان کرد: این مجموعه آتش به اختیار ملزم به قانون است و روش فعالیتش از جنس همان بسیجی‌هایی است که با دست خالی دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کردند رمز پیروزی ما اخلاص وعمل است. 

وی افزود: به همین منظور در نظر داریم در اجتماع روز پنجشنبه یک کار تشکیلاتی ملزم به قانون را برای زنان علاقمند به امر به معروف آغاز کنیم.

اجتماع دختران انقلاب یک رزمایش برای نشان دادن جایگاه عفاف و حجاب در جامعه ایرانی 

مسؤئول گروه مردمی آمرین صراط و دختران انقلاب با بیان اینکه اجتماع دختران انقلاب یک رزمایش برای نشان دادن جایگاه و قدرت عفاف و حجاب در جامعه ایرانی محسوب می‌شود، گفت:‌ما می‌خواهیم قدرت حجاب در کشور را به دشمنان نشان دهیم و ثابت کنیم مطالبه زنان ایرانی حجاب است و به مسؤولان یادآور شویم که اگر دم از راه شهدا می‌زنند راه خانواده شهدا چیست.

جنگروی گفت:‌ جمعیت دختران انقلاب به سمت میلیونی پیش می‌رود و در حال ترویج این مفهوم هستیم که آمرین به معروف خیرخواهانی هستند که جز تعامل با مردم برای ترویج فرهنگ اسلامی راهی را پیش نمی‌گیرند.

به گفته وی در حال حاضر در کشور در مقابل مفهوم حجاب، دو قطبی وجود ندارد و ما می‌خواهیم با شعار من و تو ما می‌شویم هدف دشمن برای ایجاد دو قطبی را از بین ببریم. 

مسئول گروه مردمی آمرین صراط و دختران انقلاب خاطرنشان کرد:‌ زنان در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن باید پیشرو باشند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار