نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

مسئولیت‌ها باید به افراد صالح سپرده شود

آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» گفت: انتظار می‌رود که مسئولیت‌ها به افراد صالح سپرده شود و این موضوع، خواسته‌ای همگانی است.
کد خبر: ۳۵۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ - 08July 2019

اخلاص و جدیت دو مقوله مهم در تصمیم گیری‌ها

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با بیان اینکه مسئولان این حوزه در هر حال باید مصلحت و منفعت مردم را در نظر داشته باشند، اظهار داشت: اخلاص و جدیت دو مقوله مهم در تصمیمات است و تجربه ثابت کرده است که هر زمانی موفقیت حاصل نشده، به دلیل نبودِ این دو مقوله و یا یکی از آن‌ها بوده است و انتظار می‌رود که مسئولیت‌ها به افراد صالح سپرده شود و این موضوع، خواسته کارکنان و مردم است.

وی بر لزوم جذب پزشک متخصص در استان تأکید و عنوان کرد: جذب هرچه بیشتر پزشکان متخصص و بهبود وضعیت بیمارستان‌ها یکی از مطالبات مهم مردم استان لرستان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان انتظار می‌رود که مستقل عمل کند و از توانایی‌های معاونان و مدیران مجموعه دانشگاه در پیشبرد برنامه‌ها بهره‌مند شود.

آیت‌الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در جامعه اشاره کرد و گفت: نقش دو دستگاه دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در جامعه به معنای  آموزش و سلامت بسیار مهم است و نگاه‌ها به این دو مجموعه باید ویژه باشد.

«محمد رضا نیکبخت» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این دیدار اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا یکی از دانشگاه‌های پیشرو در کشور است و خوشبختانه در این طرح و پوشش گروه هدف بسیار موفق عمل کردیم به طوری که پوشش صدردرصدی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه الکترونیکی شدن پرونده‌های سلامت مردم در دستور کار قرار دارد، افزود: با تکمیل این برنامه هزینه‌های اضافه کاهش می‌یابد و مردم با نسخه الکترونیکی می‌توانند در هر محل درمانی پیگیر وضعیت ازجمله دریافت دارو، ویزیت متخصص و یا خدمات پیراپزشکی خود باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: از نماینده ولی فقیه در استان انتظار داریم که نسبت به رایزنی با وزارت بهداشت برای تخصیص بیشتر پزشک متخصص طرحی به استان و تشریح برنامه‌های حوزه سلامت در سخنرانی‌های پیش از خطبه در نمازهای جمعه اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار