با حضور رئیس‌ جمهور؛

جلسه هماهنگی سفر هیات دولت به استان خراسان شمالی برگزار شد

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان شمالی، به ریاست رئیس جمهور و با هدف بررسی نیازمندی‌ها و روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در مسیر تحقق توسعه همه‌جانبه این استان تشکیل شد.
کد خبر: ۳۵۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ - 09July 2019

جلسه هماهنگی سفر هیات دولت به استان خراسان شمالی برگزار شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان شمالی، به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور و با هدف بررسی نیازمندی‌ها و روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در مسیر تحقق توسعه همه‌جانبه این استان تشکیل شد.

ارائه آخرین گزارش‌ها از عملکرد و روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های مصوب سفر قبلی رئیس جمهور به این استان، نیازمندی‌های مردم در مناطق مختلف استان خراسان شمالی و همچنین نهایی کردن طرح‌های پیشنهادی برای تحقق و تسریع در پیشرفت همه جانبه و پایدار استان، از اهداف این نشست بود.

مهم‌ترین برنامه‌ها و طرح‌های مرتبط با توسعه استان خراسان شمالی از جمله در حوزه جاده و راه آهن، بهداشت و درمان، محیط زیست، کشاورزی، صنعت و معدن، ارتباطات، کار و تعاون، ورزش و جوانان، مدیریت منابع آب و انرژی، گردشگری، عمران شهری و روستایی، فرهنگ، آموزش و همچنین زمینه‌های سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

جزئیات این طرح‌های جدید که می‌تواند شتاب و تحول خوبی در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان خراسان شمالی ایجاد کند، توسط رئیس جمهور و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به این استان اعلام می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس کل بانک مرکزی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد به همراه شماری از وزیران کابینه و همچنین استاندار خراسان شمالی از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.

رئیس جمهور قرار است در ادامه سفرهای استانی خود، به همراه تعدادی از اعضای کابینه بزودی به استان خراسان شمالی سفر کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار