سردار پورجمشیدیان مطرح کرد؛

بررسی عملکرد یگان‌های عملیاتی سپاه در مناطق مرزی

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: در همایش فرماندهان و مسئولان این نیرو عملکرد یگان‌های عملیاتی در مناطق مرزی جنوب شرق، شرق، شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور بررسی می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ - 09July 2019

نیروی زمینی سپاه مسئول امنیت در مرزی های غربی و شرقی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهمیت برگزاری همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: ما طبق یک برنامه ریزی مدون، همه ساله در ماه‌های آغازین سال فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه را برای همایش دعوت می‌کنیم که هدف اصلی آن بررسی عملکرد اقدامات آن‌ها در یک سال اخیر است.

وی افزود: هدف دیگر این همایش بررسی عملکرد یگان‌های عملیاتی در مناطق مرزی جنوب شرق، شرق، شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور است که نیروی زمینی سپاه در این مناطق مهم مسئولیت امنیت را به عهده دارد.

سردار پورجمشیدیان گفت: بررسی نقاط ضعف و قوت و راهکار‌های لازم برای تقویت یگان‌های عملیاتی ما از دیگر اهداف همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اهمیت برگزاری برنامه‌های معنوی برای فرماندهان و خانواده‌های فرماندهان نیروی زمینی سپاه ادامه داد: برنامه‌های معنوی برای فرماندهان و خانواده‌های آنان در نظر گرفتیم که این برنامه‌ها را همزمان با همایش برگزار می‌کنیم.

وی عنوان کرد: برگزاری جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی سپاه دیگر برنامه‌ای است که در کنار همایش فرماندهان برگزار می‌کنیم و موفق‌ترین یگان‌ها، رده‌ها و قرارگاه‌ها معرفی و بر اساس عملکرد سال گذشته تجلیل خواهند شد.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به برنامه‌های ستادی و عملیاتی ابلاغی به نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: ادامه تدابیر برای حرکت پرشتاب نیروی زمینی سپاه در مسیر دفاع از ملت ایران، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از برنامه‌هایی است که در همایش فرماندهان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار