بزرگداشت سالروز ۱۶ آذر در دانشگاه‌های تهران

"محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، حدادعادل" در دانشگاه تهران، "حسن عباسی" در دانشگاه علامه طباطبایی و "محمدرضا عارف" در دانشگاه شهید بهشتی سخنرانی می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ - 03December 2014

بزرگداشت سالروز ۱۶ آذر در دانشگاه‌های تهران

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به مناسبت سالگرد مراسم 16 آذر روز دانشجو، همایشی با عنوان "پاسداشت ایستادگی دانشجویان مسلمان در مقابل مستکبران" را در ساعت 13:30 روز یکشنبه آینده در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار میکند.

سعید جلیلی، غلامعلی حدادعادل، محمدباقر قالیباف و حجت الاسلام سیدمحمد میرباقری استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

دانشگاه شریف نیز در روز دانشجو مراسمی را با سخنرانی محمدباقر قالیباف و مناظره "سعید شریعتی و مهدی بلوکات" برگزار میکند. در این مراسم از خانواده های شهید شریف واقفی و وزوایی تقدیر میشود.

مراسم 16 آذر در دانشگاه علم و صنعت با مناظره مهرداد بذرپاش و شکوری راد، در دانشگاه خواجه نصیر با مناظره اخوان و شریعت و در دانشگاه علامه طباطبایی با سخنرانی حسن عباسی برگزار خواهد شد.

محمدرضا عارف نیز در روز 16 آذر با حضور در دانشگاه شهید بهشتی در ساعت 14:15 در تالار ابوریحان این دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار