معاون مهندسی و امور یادمان‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خبر داد؛

افتتاح 6 پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس امسال

سردار «محمدقاسم ناظر» گفت: 6 پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس امسال طی هفته دفاع مقدس در تعدادی از استان‌های کشور افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 09July 2019

شش پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس سال جاری افتتاح می شودبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان‌، سردار «محمدقاسم ناظر» معاون مهندسی و امور یادمان‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در حاشیه سفر به سمنان با بیان اینکه مراکز فرهنگی دفاع مقدس تاکنون در 10 استان ساخته‌ شده است، اظهار داشت: فاز نخست این مجموعه در سمنان همزمان با سایر استان‌های دیگر افتتاح شد که امیدواریم به‌زودی شاهد تکمیل نهایی آن باشیم.

معاون مهندسی و امور یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس از افتتاح 6 پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان‌های کشور طی هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: تا پایان امسال 22 مرکز دفاع مقدس تکمیل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه مراکز فرهنگی دفاع مقدس نقش مهمی در یادآوری رشادت‌ها، دلیری‌ها و حماسه‌آفرینان رزمندگان اسلام برای نسل امروز که دوران جنگ را درک نکردند، دارد، ابراز داشت: 6 پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس که قرار بود سال گذشته افتتاح شود امسال طی هفته دفاع مقدس در تعدادی از استان‌ها افتتاح خواهد شد.

ناظر اتمام پروژه‌های عمرانی دفاع مقدس را پایان سال 1400 پیش‌بینی کرد و افزود: پیشرفت کار پروژه‌های عمرانی دفاع مقدس در برخی استان‌ها بسیار مطلوب گزارش می‌شود و طبق برآوردها امسال و سال آتی پایان این پروژه‌ها خواهد بود.

معاون مهندسی و امور یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس افزود: پروژه عمرانی مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استان‌های کرمان، خوزستان، همدان و کرمانشاه آماده بهره‌برداری است که امیدواریم این طرح‌ها بتواند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منتهی شود.

به گفته وی بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌ شده، مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس در همه استان‌های کشور در دست ساخت است تا فرهنگ ایثار و دفاع مقدس را به مردم منتقل کند.

ناظر با اشاره به اینکه در سال 96 افتتاح 10 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کشور انجام شد که سمنان هم در این فهرست بود ابراز داشت: به علت مشکلات سال گذشته، برنامه 6 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس 97 انجام نشد و قرار است امسال این مراکز فرهنگی تکمیل و در هفته دفاع مقدس بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار