فرمانده سپاه فجر فارس:

عشایر فارس در دوران انقلاب، دفاع مقدس و مبارزه با استعمارگران پیشتاز مبارزه بودند

سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدهاشم غیاثی» با بیان اینکه عشایر فارس مردمانی پرافتخار و همیشه وفادار به اسلام هستند، گفت: عشایر فارس در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس با توطئه‌های بیگانگان و استعمارگران خارجی مقابله کرده‌ و ایستاده‌اند.
کد خبر: ۳۵۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ - 09July 2019

عشایر فارس در دوران انقلاب، دفاع مقدس و مبارزه با استعمارگران پیشتاز بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدهاشم غیاثی» فرمانده سپاه فجر فارس امروز (سه‌شنبه) در دیدار با جمعی از نخبگان و اعضای بسیج عشایر استان با بیان اینکه فارس مَهد پرورش دو هزار شهید والامقام از عشایر است، اظهار داشت: عشایر فارس مردمانی پرافتخار و همیشه وفادار به اسلام هستند و در دوران انقلاب اسلامی همواره در عرصه دفاع از کشور حضور فعال داشته و با توطئه‌های بیگانگان و استعمارگران خارجی مقابله کرده‌اند.

فرمانده سپاه فجر با تصریح اینکه ولایتمداری، شجاعت، فداکاری و اخلاص شاخصه‌های عشایر غیور فارس هستند، گفت: در استان فارس ارتباط صمیمانه و تعامل بسیار خوبی بین عشایر و نیروهای انقلابی برقرار است و بسیج عشایری یکی از ارکان امنیت پایدار فارس و یکی از اقشار مورد توجه، فعال و تاثیرگذار در مسائل فرهنگی و اجتماعی استان است.

غیاثی با تأکید بر اینکه جوانان عشایر از جمله با استعدادترین جوانان کشور هستند، گفت: مسئولان فارس باید تلاش کنند محرومیت‌های مناطق عشایری استان و دغدغه‌های این قشر وفادار به انقلاب اسلامی بیش از گذشته مورد توجه قرار داده و مشکلات آنان را سامان دهند.

وی با بیان اینکه حماسه آفرینی عشایر غیور فارس در دوران دفاع مقدس هرگز از خاطره‌ها پاک نخواهد شد، گفت: امروز نیز عشایر مرزدارانی غیور برای جمهوری اسلامی ایران هستند و در هر جای کشور که حضور دارند پاسدار ملیت و دین اسلام هستند.

غیاثی با بیان اینکه استان فارس دارای بیشترین جمعیت عشایر کشور است، گفت: عشایر یکی از برجسته‌ترین اقشار کشور هستند که در زمینه تولید محصولات دامی، لبنی و پروتئینی برای مردم نقش اصلی را بر عهده دارند و از این ظرفیت مهم باید برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و رونق و توسعه صنعت تولید محصولات غذایی در استان فارس بیش از پیش استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها