گام دوم/ حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای:

در گام دوم انقلاب، نگاه همه به قوه‌ قضاییه است

معاون اول قوه‌قضاییه گفت: شیطان بزرگ همواره علیه نیرو‌های مسلح و به طور مشخص سپاه پاسداران هجمه سنگین داشته و دارد، چون احساس می‌کرد این سپاه پاسداران است که می‌تواند جلوی دست‌اندازی‌ها بایستد و ایستاده است.
کد خبر: ۳۵۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ - 09July 2019

در گام دوم انقلاب، نگاه همه به قوه‌قضاییه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم تودیع و معارفه معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قدیم و جدید قوه‌ قضاییه اظهار داشت: یکی از وظایف مهم نظام جمهوری اسلامی ایران تحقق عدالت در همه ابعاد زندگی بوده و هست.

وی افزود: یکی از مقابله‌های جدی دشمن همواره این بوده که اجازه ندهد عدل اسلامی به طور کامل محقق شود و دشمن در طول این ۴۰ سال برای این نظام سنگ‌اندازی‌های زیاد داشته است و گمان نمی‌کرد این نظام ولایی پا بگیرد و بتواند ادامه حیات بدهد.

معاون اول قوه‌قضاییه گفت: دشمن هر مقدار جلوتر آمد دید که کارش سخت‌تر است و از همه توان شیطانی و طاغوتی خود استفاده کرده است و می‌کند که نظام اسلامی را از شتاب بیندازد که در این راستا باز نسبت به نهاد و ارگان‌ها شیطنت می‌کند و سعی می‌کند آن‌ها را از چشم مردم بیندازد.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: یکی از هجمه‌های آمریکا از ابتدای انقلاب به دادگاه‌های انقلاب بوده است، چون می‌دانست دادگاه‌های انقلاب نقشه‌های آن‌ها را خنثی و دست‌اندازان به بیت‌المال را تعقیب می‌کند.

وی یادآور شد: شیطان بزرگ همواره علیه نیرو‌های مسلح و به طور مشخص سپاه پاسداران هجمه سنگین داشته و دارد، چون احساس می‌کرد این سپاه پاسداران است که می‌تواند جلوی دست‌اندازی‌ها بایستد و ایستاده است. امروز هم یکی از مراکزی که مورد هجمه دشمن است، قوه‌قضاییه است. با شرایطی که پیش آمده و همه بخش‌های نظام از استحکام لازم برخوردار شده، دشمن برای ضربه‌زدن به فکر چاره افتاده است.

معاون اول دستگاه قضا افزود: امروز قوه‌قضاییه در شرایطی قرار گرفته‌اند که وظیفه سنگینی بیش از گذشته بر دوش دارد. در گاوم دوم انقلاب هستیم و بسیاری از نسلی که انقلاب کردند یا به سن بالایی رسیدند یا دیگر حضور ندارند و نسل سوم و چهارم در سن اشتغال و مدیریت هستند و وارد اداره کشور شدند.

محسنی اژه‌ای گفت: در ۴۰ سال گذشته در ابعاد مختلف پیشرفت داشتیم و مردم و رهبر توقع دارند الان که پایه‌های نظام به طور کامل استحکام یافته و دشمن با هر اقدامی، از نظام پاسخ می‌گیرد، همان هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی یعنی تحقق عدالت در همه ابعاد زندگی محقق شود.

در گام دوم انقلاب، نگاه همه به قوه‌قضاییه است

وی تاکید کرد: امروز در گام دوم انقلاب نگاه همه به قوه‌قضاییه است و با این توقع وظیفه سنگینی برای دستگاه قضا ایجاد شده است.

معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز فقط قاضی نباید برای تحقق عدالت بکوشد بلکه همه ما در تحقق این امر شریک هستیم و همه معاونت‌ها در این وظیفه با روحیه جهادی و انقلابی باید سهیم شوند.

وی افزود: طبیعی است دشمن از پا ننشسته است و به غلط تصور می‌کرد با تنش اجتماعی، مردم را تحت فشار اقتصادی قرار می‌دهد و می‌تواند نظام را به دردسر بیاندازد؛ لذا تعیین وقت می‌کرد و می‌گفت: دی سال ۹۶ کار به مرحله‌ای که ما می‌خواهیم می‌رسد. دیدید که دی ۹۶ و تابستان ۹۷ هم گذشت و ۴۰ سالگی انقلاب هم به بهترین نحو جشن گرفته شد و امروز ما از سال‌های قبل حتما بهتر هستیم و اقتدار و نفوذ جهانی ما بیشتر شده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار