سردار کارگر:

70 درصد از زائران راهیان نور جوانان بین 15 تا 30 سال هستند

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گفت: بیش از 70 درصد از هفت میلیون زائر راهیان نور، جوانان بین 15 تا 30 سال هستند.
کد خبر: ۳۵۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵ - 09July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار سرتیپ بسیجی  «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس در دیدار با حجت‎الاسلام والمسلمین «سید محمد تقی شاهچراغی» نماینده  ولی فقیه و امام جمعه سمنان اظهار داشت: راهیان نور فقط متعلق به زمان ایام اوج 15 اسفند تا 15 فروردین نیست بلکه در تمام طول سال صورت می‌گیرد؛ هم اکنون نیز راهیان نور در غرب کشور برقرار است و بیش از 70 درصد از هفت میلیون زائر راهیان نور، جوانان بین 15 تا 30 سال هستند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با توجه به مأموریتی که به استان‌ها داده بودیم، یک‌ هزار عنوان کتاب در کشور به چاپ رسیده که امیدواریم این میزان در سال جاری به یک‌ هزار و 500 عنوان برسد، البته این کتاب‌ها در سه سطح ملی، منطقه‌ای و استانی هستند که در کنار آنها تولید کتاب‌های صوتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان در دهه فجر سال 96 به بهره برداری رسیده و لذا امیدواریم تا پایان سال 98 به طور کامل افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

سردار کارگر گفت: توجه به پیشکسوتان و خانواده شهدا از اولویت‌های اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است  و مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس باید نقطه تلاقی بین نسل جوان و نسل گذشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها