در ایام هفته دفاع مقدس؛

رونمایی از گنجینه حریت در کرمان/ تشییع و خاکسپاری 4 شهید دفاع مقدس

ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس استان کرمان اعلام شد.
کد خبر: ۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸ - 23September 2013

رونمایی از گنجینه حریت در کرمان/ تشییع و خاکسپاری 4 شهید دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ محمد مهدی ابوالحسنی مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ضمن پاسداشت رشادت ها، ایثارگری های رزمندگان جنگ تحمیلی با تاکید بر اینکه که جوانان ما باید با دوران هشت دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شوند، به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت.

ابوالحسنی با بیان اینکه برگزاری آیین رژه نیروهای مسلح توسط سپاه ثارالله، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، اجرای نمادین عملیات کربلای 5 ، برگزاری یادواره شهدای ادوات، از جمله برنامه های ایام هفته دفاع مقدس می باشد، افزود: برگزاری همایش سنگر سازان بی سنگر، تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهدای خلبان استان کرمان و 20 محفل شبی با شهدا از دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این ایام می باشد.

وی درادامه از تشییع و خاکسپاری 4 شهید دفاع مقدس در کرمان خبر داد و تصریح کرد: از 4 شهید، 2 شهید گمنام هستند که یک شهید در شهر راین و یک شهید در لشکر 41 ثارالله و 2 شهید با نام در شهرستان بم تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه مراسم استقبال از این شهدا 1 مهر در فرودگاه کرمان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مراسم وداع با شهدا در کرمان و شهرستان های مقصد با حضور مردم شهید پرور استان کرمان برگزار می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ادامه از آغاز طرح گنجینه حریت که شامل مصاحبه  با هزار و 300 نفراز آزادگان استان کرمان وهمچنین رونمایی گنجینه شهدا که شامل گفتگو با والدین شهدا است، خبر داد و عنوان داشت: طرح گنجینه رزمندگان که مصاحبه با 3 هزار رزمنده می باشد نیز از برنامه های آینده این ستاد است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار