عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حزب‌الله لبنان مصداق بارز صدور انقلاب اسلامی است

علیرضا ابراهیمی جنبش حزب‌الله لبنان را حامی مظلومین در سر تا سر جهان دانست و گفت: حزب‌الله لبنان مصداق بارز صدور انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۵۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵ - 12July 2019

حزب‌الله لبنان مصداق بارز صدور انقلاب اسلامی استعلیرضا ابراهیمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص اینکه در صدور فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای کشورمان موفق عمل کرده‌ایم، اظهار داشت: مصداق بارز صدور انقلاب اسلامی را در حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی، حماس و سایر نیروهای جهادی در منطقه می‌توان مشاهده کرد؛ جنبش‌هایی که مجاهدت انقلابیون ما را در پیروزی انقلاب و استقامت، شجاعت و نبرد رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمن بعثی و حامیانش را سرلوحه نهضتشان قرار داده‌اند و تا امروز در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی افزود: نه‌تنها مردم فلسطین، عراق و سوریه، بلکه هر ملتی از جهان اسلام به خوبی می‌داند که سرانجام مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان، چیزی جز پیروزی و سربلندی نیست؛ لذا ما طعم شیرین پیروزی در مقابل دشمن بعثی را در مقاومت و ایستادگی در طول جنگ تحمیلی تجربه کردیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عوامل مهم در ارتقاء عزم و اراده حزب‌الله لبنان برای نابودی رژیم صهیونیستی، کسب تجربه از انقلاب اسلامی ایران است؛ در حقیقت جنبش حزب‌الله لبنان که حامی مظلومین در سرتاسر جهان است با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) مانوس است.

وی با بیان اینکه رابطه میان جمهوری اسلامی ایران و جنبش حزب‌الله لبنان رابطه‌ای مستحکم است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها، ایران را مسبب ظهور حزب‌الله لبنان می‌دانند و یکی از عمده‌ترین اهداف سلطه‌گران غربی این است که ایران و حزب‌الله در کنار هم نباشند، چراکه به خوبی می‌دانند اتحاد مسلمانان تمام نقشه‌هایشان را بر هم می‌زند.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با اشاره به اینکه شکست داعش اقتدار رزمندگان اسلام را به رخ مستکبرین کشید و آن‌ها را در رسیدن به آرزوهایشان ناکام گذاشت، گفت: داعش از بین رفت اما تفکر داعشی هنوز باقی مانده است. امروز نیز این گروه شکست‌خورده به صورت پراکنده در کشورهای آسیایی مانند افغانستان، پاکستان و... حضور دارند و با حمایت‌های برخی کشورهای عربی از قبیل عربستان همچنین کشورهای غربی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال سازماندهی یافتن هستند تا دوباره در گوشه‌ای از جهان با مرتکب شدن هرگونه اقدامات ضد انسانی، اعلام موجودیت کنند.

ابراهیمی گفت: شکست دشمنان در گرو داشتن تجهیزات پیشرفته مسلمانان نیست؛ لذا اگر وحدت و اتحاد امت اسلامی به جایگاهی برسد که دشمن نتواند در آن‌ها نفوذ کرده و اختلاف‌افکنی کند، قطعا پیروز میدان مسلمانان خواهند بود و دیگر نه قدرت استکبار علیه مسلمین کارساز خواهد بود و نه تسلیحان فوق پیشرفته‌شان.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار