حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت:

جدیت در امور لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی است

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران گفت: همان‌گونه که در جنگ تحمیلی پیروز شدیم، در جنگ فعلی هم پیروز و سربلند خواهیم بود؛ به عبارت دیگر چنانچه در کار‌ها جدی باشیم، تحریم‌ها هم معنی پیدا نمی‌کنند.
کد خبر: ۳۵۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ - 10July 2019

میزان تلفات در جنگ نرم مشخص نیستبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در مراسم تجلیل از منتخبان مرحله پنجم طرح قرآنی تسنیم ویژه سربازان که در ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ۸۰ کشور صدام را در جنگ علیه ایران پشتیبانی می‌کردند؛ جنگی که می‌توان آن را «جنگ احزاب» دانست.

وی ادامه داد: کشور‌های مختلف از شرق و غرب هرآنچه را که داشتند، علیه ایران به میدان آوردند تا این نظام را که قرآن به دست گرفته است، از پای آورند.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت افزود: فکر می‌کردیم جنگ که تمام شود، سختی‌ها هم تمام می‌شود، اما بعد از جنگ دیدیم که روز‌های سخت‌تر از دوران دفاع مقدس پیش روی داریم؛ زیرا دشمنان این بار با تهاجم فرهنگی به میدان رویارویی با نظام اسلامی ایران آمدند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره جنگ نرم گفت: در این جبهه وسیع و جدیدی که دشمنان علیه مردم کشورمان باز کردند، تلفات آن به مانند جنگ تحمیلی، مشخص نیست و میزان تلفات آن بعد‌ها مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که دشمن در جنگ تحمیلی همه تجهیزات خود را به میدان آورد، در جبهه جنگ فرهنگی هم آن‌ها هرچه را که در توان داشتند، بکار گرفتند تا جوانان را که سرمایه‌های این نظام محسوب می‌شوند، از نظام اسلامی جدا کنند.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت تأکید کرد: در این جنگ، تنها سلاحی که می‌تواند جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان مصون بدارد، مجهز شدن به سلاح قرآن است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با اشاره به تحریم‌ها، درباره جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور گفت: آمریکا که امروز در برابر ایران رجزخوانی می‌کند، بداند که جوانان ایران اسلامی ۴۰ سال پیش آمریکایی‌ها را با دست خالی به اسارت گرفتند؛ پس وقتی با دست خالی توانستیم دشمنان را اسیر کنیم و در جنگ تحمیلی هم پیروز شویم، در جنگ فعلی هم پیروز و سربلند خواهیم بود؛ به عبارت دیگر چنانچه در کار‌ها جدی باشیم، تحریم‌ها هم معنی پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار