سرهنگ بخشنده در گفت‎وگو با دفاع‌پرس:

افزایش 5 درصدی کشف مواد مخدر در تهران/ کشفیات شیشه افزایش داشته است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما کنترل مبادی ورودی شهر تهران است، گفت: با کار‌های صورت گرفته، کشفیات مواد مخدر پنج درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۵۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 12July 2019

افزایش 5 درصدی مواد مخدر در تهران/ کشفیات شیشه افزایش داشته استسرهنگ «محمد بخشنده» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به همکاری پلیس با سازمان عتبات عالیات در خصوص آموزش زائران حج اظهار داشت: در راستای آشنایی زائران حج با قوانین عربستان در حوزه مواد مخدر 11 پایگاه در تهران راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: کلاس‌های آموزشی متعددی در تهران برای حجاج برگزار شده است که در این کلاس‌ها با توجه حساسیت، اهمیت و قوانین خاصی در عربستان وجود دارد، حجاج توجیه می‌شوند.

سرهنگ بخشنده با اشاره به افزایش تولید شیشه در افغانستان و کاهش قیمت این ماده مخدر گفت: با توجه به شرایط موجود، کشفیات شیشه در تهران افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: رویکرد‌ها تغییر کرده است و امروز پیش‌ساز‌ها وارد افغانستان می‌شود و شیشه تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما کنترل مبادی ورودی شهر تهران است، گفت: با کار‌های صورت گرفته، کشفیات مواد مخدر پنج درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار