امیر دریادار کاویانی تاکید کرد؛

لزوم هوشیاری در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن / دشمن جوانان را هدف قرار داده است

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با تاکید براینکه باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن هوشیار باشیم، گفت: دشمن با نفوذ نرم افزاری در حوزه جنگ نرم به دنبال کم رنگ کردن ایمان و تقوا دربین خانواده‌ها بوده و در این راستا جوانان را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۳۵۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ - 10July 2019

لزوم هوشیاری در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن / دشمن جوانان را هدف قرار داده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حمزه علی کاویانی» معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در مراسم بصیرت افزایی ویژه خانواده کارکنان این نیرو که با حضور فرماندهان و کارکنان ستاد نداجا برگزار شد با اشاره به فعالیت‌های گسترده و ممتاز فرهنگی و قرآنی در این نیرو اظهار داشت: اجرای درست برنامه‌های فرهنگی، انس با قرآن و ترویج آن در بین کارکنان و خانواده‌ها از مهمترین عوامل موفقیت همه فعالیت‌ها است.

وی برگزاری محافل قرآنی در مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش که به همت عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود را مرهون خون شهدایی عنوان کرد که شجاعانه در دفاع از کشور جنگیدند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: امروز اگر بخواهیم اثربخشی قرآن را در زندگی خود ببینیم نیاز به حاکم شدن روح و متن قرآن در زندگی داریم.

دریادار کاویانی با تاکید براینکه، ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه تمسّک به قرآن، پیشتاز است، تصریح کرد: توجه به آموزش قرآن کریم و گسترش معارف بلند این کتاب آسمانی در میان کارکنان و خانواده‌ها از مهمترین اولویت‌های فرماندهان در نیروی دریایی ارتش است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از اصول عملی اسلام عنوان کرد و گفت: این دو فریضه الهی آنچنان با اهمیت است که در تعابیر دینی ما به عنوان «برترین فریضه» از آن یاد می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن هوشیار باشیم، گفت: دشمن با نفوذ نرم افزاری در حوزه جنگ نرم به دنبال کم رنگ کردن ایمان و تقوا در بین خانواده‌ها بوده و در این راستا جوانان را هدف قرار داده است، که لازم است با هوشیاری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در برابر تمام دسیسه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار