به مناسبت هفته حجاب و عفاف؛

همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده در بروجرد برگزار شد

همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده به مناسبت هفته حجاب و عفاف در شهرستان بروجرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ - 11July 2019

همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده در بروجرد برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده که به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد، اظهار داشت: زنان در قبل از اسلام هم حجاب داشتند اما حجاب در آن زمان بسیار سختگیرانه بود و اسلام حجاب را برای زنان تایید و تعدیل کرد.

وی افزود: حجاب مانند یک تابلو است که اعلام می‌کند حجاب نشانه عفاف، شخصیت، پاک‌دامنی و بزرگی زنان است و زنان با رعایت حفظ حجاب اجازه نمی‌دهند افرادی بیماردل نگاه‌های نامناسب داشته باشد.

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: زنان باید مانند طلا در محفظه باشند و حجاب که ارزش بسیار بالایی است سبب می‌شود تا انسان از هر نگاهی در امان باشد.

وی تصریح کرد: زنان تا زمانی که در محفظه حجاب هستند می‌توانند سالم بمانند و وقتی کسی حجاب را رعایت نکند در معرض خطر قرار می‌گیرد؛ همه زنان تاثیرگذار در طول تاریخ بانوانی باحجاب بوده‌اند، مادران وزنانی که فرزندان خود را تربیت‌ کرده و در مسیر صحیح قرار دادند، بانوانی محجبه بودند که همه باید از این بانوان الگو بگیرند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: رعایت حجاب یکی از ضروریات برای بانوان است که باید مدنظر داشته باشند. با افرادی که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند باید صحبت شود و برخی از این افراد از نظر اعتقادی ضعیف هستند که می‌توان با چند نکته و صحبت این افراد را به رعایت حجاب دعوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید با دلیل، برهان و صمیمانه به افراد بدحجاب تذکر داد و صحبت کنیم؛ چراکه جامعه ما یک جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار