رئیس سازمان بسیج رسانه:

انتقال پیام شهدا باید متناسب با فهم و درک نسل جوان باشد

«مسعود بصیری» گفت: باید متناسب با درک و فهم جوانان پیام شهدا را انتقال داد؛ در جامعه امروز جوانانی هستند که پیرو راه شهدا هستند.
کد خبر: ۳۵۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ - 11July 2019

انتقال پیام شهدا باید متناسب با فهم و درک نسل جوان باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، مسؤول بسیج  رسانه استان کرمانشاه و معاونت فضای مجازی صدا و سیما کشور، ظهر امروز (پنج‌شنبه) ضمن دیدار با فرزند «شهید حجتی»، از شهدای رسانه و این فرزند شهید والامقام تجلیل کردند. 

«مسعود بصیری» رئیس سازمان بسیج رسانه در این دیدار اظهار داشت: اگر پیشرفتی در کشور هست، به‌خاطر  ایثار و از خودگذشتگی شهدای گران‌قدر است.

وی افزود: ان‌شاءالله ما رسانه‌ها بتوانیم درک و فهم درستی از شهدا داشته باشیم و به‌درستی آن‌ها را به نسل جدید معرفی کنیم؛ در جامعه امروز جوانانی هستند که پیرو راه شهدا هستند و باید متناسب با درک و فهم این نسل، پیام شهدا را انتقال داد.

«حسن موحد» مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه نیز در این جلسه، با بیان این مطلب که صله ارحام باید در جامعه حفظ شود، و این ویژگی در رفتار شهدا بود که سر بر روی سر هم می‌گذاشتند و شهید می‌شدند، افرود: ما نیز باید رهرو شهدا باشیم.

وی گفت: ما باید در دفاع دین و از آرمان‌های نظام اسلامی، با اخلاص به میدان بیایم؛ چراکه همه ما مدیون شهدا هستیم.

همچنین «زندی» معاون فضای مجازی صداوسیما کشور نیز در این مراسم، تصریح کرد: این شهدا بودند که انقلاب را بیمه کردند.

فرزند شهید حجتی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسؤولان بسیج رسانه و معاونت فضای مجازی صداوسیما کشور، گفت: امید است که به فضل الهی بتوانیم با پیروی از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در آینده نزدیک به اقتدار برسیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها