امام جمعه موقت یاسوج:

گسترش بدحجابی سبب افزایش فساد در جامعه می‌شود

حجت‌الاسلام «سید ‌علی‌صالح‌ موسوی‌اعظم» گفت: گسترش بدحجابی سبب افزایش گناه، فساد، تباهی، بی‌بند و باری و چشم‌چرانی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 12July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید ‌علی‌صالح‌ موسوی‌اعظم» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: آن حضرت به عالم آل محمد (ص) معروف بوده و ضروری است استفاده معنوی لازم از دهه کرامت بشود.

وی با اشاره به 21 تیر روز عفاف و حجاب و سالروز به آتش کشیدن مسجد گوهرشاد، عنوان کرد: در این حادثه تلخ عده زیادی از انسان‌های دارای غیرت دینی به دلیل مقابله با دستور کشف حجاب رضاخان و برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت یاسوج با تاکید بر اینکه گسترش بدحجابی سبب افزایش گناه، فساد، تباهی، بی‌بند و باری و چشم‌چرانی در جامعه می‌شود، ابراز کرد: مردم، مسئولان و متولیان امر در سطح کشور و استان غیرت و تعصب دینی خود را نشان داده و با دختران و بانوان بدحجاب برخورد و مقابله کنند و در کنار این برخورد امر به معروف و نهی از منکر انجام شود.

موسوی‌اعظم ادامه داد: عده‌ای از زنان و دختران توجیه‌های غیرمنطقی و غیرشرعی ارائه می‌دهند و متاسفانه غیرت دینی برخی مردان کم شده به طوری که شوهران این زنان بدحجاب اعلام می‌کنند که این موضوع به آمران به معروف و ناهیان از منکر ربطی ندارد و این موضوع جای تاسف دارد.

وی بیان کرد: تالارهای عروسی از عوامل مهم گسترش بدحجابی و چشم‌چرانی به شمار می‌رود زیرا در این مکان‌ها به انواع گناه مرتکب می‌شوند در حالی که می‌توان مراسم‌های عروسی را به صورت ساده و بدون ارتکاب گناه برگزار کرد.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: مهریه‌های سنگین و عروسی‌های مجلل مایه افتخار نیست اما متاسفانه در استان رواج یافته که دلیل اصلی آن چشم و هم چشمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار