امام جمعه اراک:

حیا و عفاف بزرگترین سرمایه‌های ملت است

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» گفت: امروز به برکت خود شهدا و انقلاب، ایران اسلامی به جامعه عصمت مبدل شده و حیا و عفاف به بزرگترین سرمایه‌های ملت و به خصوص جوانان تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۵۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 12July 2019

حیا و عفاف بزرگترین سرمایه‌های ملت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های نمازی عبادی، سیاسی روز جمعه در اراک اظهار داشت:کشورهای اروپایی باید باید به تعهد خود در برجام بازگشته و به تعهدات خود در این پیمان بین المللی پایبند باشند.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون با تاسی از آرمان‌های امام راحل (ره) و خون شهدا ایستادگی کرده اند و اکنون نیز پشت سر مقام معظم رهبری خواستار اجرای کامل تعهدات کشورهای اروپایی در پیمان بین المللی برجام هستند.

امام جمعه اراک با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف خاطر نشان کرد: امروز به برکت خود شهدا و انقلاب، ایران اسلامی به جامعه عصمت مبدل شده و حیا و عفاف به بزرگترین سرمایه‌های ملت و به خصوص جوانان تبدیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره)، شهدا و ملت ایران اسلامی برای ترویج عفاف و حجاب، حیا و تحکیم خانواده در جامعه اسلامی در برابر رژیم طاغوت به پا خواستند تا اجازه ندهند دشمنان اسلام و قرآن برای کشور تصمیم گیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ترویج حجاب و عفاف، عصمت، حیا و غیرت در جامعه از جمله مهترین آرمان انقلاب و امام راحل (ره) در جامعه است و باید قدردان این آرمان‌ها بود.

وی ضمن اعتراض به جنایت‌های کشور نیجریه علیه شیخ زکزاکی گفت: از جامعه جهانی، مجامع حقوقی و سیاستمداران جهان اسلام انتظار داریم به پا خواسته و اجازه ندهند علمای اسلام برای آزادی خواهی توسط جنایتکاران مورد ظلم و ستم قرار گیرند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ملت ایران اسلامی و استان مرکزی حمایت خود را از ملت مسلمان سوریه، یمن، عراق، فلسطین و شیخ زکزاکی اعلام می‌کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اراک با گرامیداشت سالروز ایجاد شورای نگهبان گفت: تجربه ۱۰۰ ساله کشور موجب شد شورای نگهبان به عنوان حافظ آرای مردم و جامعه اسلامی در کشور ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: امید است شورای نگهبان، نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفداران آنان در انتخابات آتی اجرای مر قانون را در دستور کار خود قرار داده و با صیانت از آرای مردم افراد شایسته ای انتخاب شوند.

آیت الله دری نجف آبادی با گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی ادامه داد: کارگران، فعالان بنگاه‌های اقتصادی و مدیران دستگاه‌های خدماتی و بیمه‌ای باید در این شرایط با یکدیگر کمال همکاری را داشته و با اجرای درست وظایف زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کنند.

امام جمعه اراک افزود: امید است سفر رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی دستاوردهای خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار