قاضی‌زاده هاشمی:

طرح «اعاده اموال نامشروع» به دنبال مبارزه با فساد آقازاده‌هاست

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: حجم زیادی از نارضایتی‌ها، نتیجه فساد و تبعیض در میان مسئولان و آقازاده‌های‌شان است و طرح اعاده اموال نامشروع، به دنبال مبارزه با مسئولان و آقازاده‌های مفسد است.
کد خبر: ۳۵۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ - 13July 2019

طرح «اعاده اموال نامشروع» به دنبال مبارزه با فساد آقازاده‌هاستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با «مهر»، با بیان اینکه هیچ کشوری به رشد و توسعه اقتصادی نرسیده است، مگر آنکه با فساد اقتصادی در هر سطحی مبارزه کرده و توانسته عدالت اجتماعی را محقق سازد، اظهار داشت: در این مسیر مبارزه با فساد اقتصادی مسئولان و خانواده‌های آن‌ها ضروری است.

وی افزود: گویی ضرورت دارد تا نظامی برای مراقبت از مسئولان وجود داشته باشد؛ باید ذی‌نفعان کسب قدرت اقتصادی و سیاسی را زیر نظر قرار دهیم که اگر آزادی عمل داشته باشند، مسئولیتشان دچار خدشه می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: در نتیجه اعتماد مردم به نظام و اقتصاد کشور آسیب می‌بیند و حجم زیادی از نارضایتی‌ها، نتیجه فساد و تبعیض در میان مسئولان و آقازاده‌هایشان است و طرح «اعاده اموال نامشروع» به دنبال مبارزه با مسئولان و آقازاده‌های مفسد است.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: به همین دلیل مجلس شورای اسلامی لزوم قانونگذاری در این زمینه را ضروری دانست و در این راستا طرح الحاق موادی به قانون اجرایی شدن اصل ۴۹ یا اعاده اموال نامشروع مسئولان را به تصویب رساند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار