با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران عروج آسمانی جانباز «مرادی» را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی عروج آسمانی جانباز «موسی حامد (مرادی)» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۵۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ - 13July 2019

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران عروج آسمانی جانباز «موسی حامد (مرادی)» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی عروج آسمانی جانباز «موسی حامد (مرادی)» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد هستند که تداوم‌بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازد.

در کمال ناباوری و تأسف و تاثر با خبر شدیم روح پاک یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد.

اینجانب عروج آسمانی جانباز شیمیایی سردار شهید «موسی حامد (مرادی)» را که سال‌های طولانی آثار زیان‌بار شیمیایی را تحمل کرد و در راه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کوشید، محضر مقام عظمای ولایت، مردم شهیدپرور استان مازندران و خانواده معظم ایشان تسلیت و تهنیت عرض کرده و امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی‌شان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء‌الله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین (ع) میهمان گرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار