انتشار عطر رضوی و پرچم گردانی خادمین رضوی در دیار علویان

در آستانه میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) با ورود پرچم متبرک رضوی حضور معطر نور ولایت در جای جای این استان تبلور انداخت و مردم علوی تبار استان به برپایی جشن میلاد آن امام همام پرداختند.
کد خبر: ۳۵۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ - 13July 2019

انتشار عطر رضوی و پرچم گردانی خادمین رضوی در دیار علویانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، با ورود کاروان «زیر سایه خورشید» به استان مازندران، خادمین رضوی در اماکن مذهبی، امامزادگان، منازل شهدا، گلزار شهدا، بیمارستان‌ها، مراسم و همایش‌های مختلف فرهنگی هنری به گرداندن پرچم متبرک به حرم و بارگاه هشتمین آفتاب امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پرداختند.

در آستانه میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) حضور معطر نور ولایت در جای جای این استان تبلور انداخت و مردم علوی تبار استان به برپایی جشن میلاد آن امام همام پرداختند.

پرچم گردانی خادمین رضوی یکی از وبژه برنامه‌های این ایام محسوب می‌شود که برای چندمین سال متوالی در شهرهای مازندران به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی به اجرا درمی‌آید.

همچنین تکریم خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم زیر پرچم بارگاه رضوی در نقاط مختلف استان، از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس به شمار می‌آید که با استقبال پرشور مردم به همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار