سعید محمد:

توان سپاه درخدمت توسعه شهر تهران است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه توان سپاه و این قرارگاه درخدمت توسعه شهر تهران است، گفت: خود را موظف می‌دانیم که کنار مسؤولان شهرداری تهران باشیم تا مردم این شهر رفاه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۳۵۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ - 13July 2019

سه رشته تونل برای جمع آوری آب‌های سطحی احداث می شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در مناطق ۲۱ و ۲۲ و کنترل سیلاب شمال و غرب شهر تهران اظهار داشت:‌ مشکلات کلانشهر تهران از جنس ابرچالش است؛ لذا رسیدگی به این ابرچالش‌ها از اولویت‌های شهری است که شهرداری تهران نیز در حال دست و پنجه نرم کردن با آن‌هاست.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خود را موظف می‌داند تا کنار مسؤولان شهرداری تهران باشد تا مردم شهر تهران رفاه بیشتری داشته باشند و این در حالی است که شهر تهران دائم در حال گسترش است؛ امروز مناطق ۲۱ و ۲۲ افزایش جمعیت بیشتری دارد که نتیجه آن باعث افزایش قیمت در مناطق مرکزی شده است.

محمد خاطرنشان کرد: رسیدگی به موضوع آب‌های سطحی یکی از اولویت‌های تهران است؛ زیرا سیل ابتدای سال به ما هشدار داد که باید برای ایمنی تهران کاری کرد؛ بر این اساس سه رشته تونل در مأموریت قرارگاه قرار دارد که در زیر بزرگراه فتح، مخصوص و وردآورد قرار دارند.

وی افزود: این تونلی که امروز ساخت آن آغاز می‌شود به طور حفاری کامل است، اما دو رشته دیگر به صورت هدایت لوله صورت می گیرد؛امیدواریم با جمع آوری این آب‌های سطحی شاهد افزایش کیفیت زیست‌محیطی شهر تهران باشیم و ایمنی در شهر تهران افزایش یابد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار