رحمانی فضلی:

دعوای کنونی ایران و آمریکا ناشی از پیشرفت ایران است

وزیر کشور گفت: دعوای کنونی ایران و آمریکا، ناشی از پیشرفت ایران، تاثیرگذاری اش بر معادلات منطقه و استیفای حق و سهم خود از تکنولوژی است.
کد خبر: ۳۵۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ - 13July 2019

رحمانی فضلی: دعوای کنونی ایران و آمریکا، ناشی از پیشرفت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان از توابع استان خراسان شمالی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی از ثبات، وحدت و انسجام بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصادی ما وابسته به نفت و غرب بودیم اما امروز اقدامات بسیار مهمی برای تغییر روند اقتصادی کشور در حال انجام است و خوشبختانه به اندازه ای پیشرفت کرده ایم که بنزین و گازوئیل داخل را تامین و حتی صادر می کنیم.

وزیر کشور افزود: در سه ماهه نخست امسال ۱۰ میلیارد دلار واردات و ۱۱ و نیم میلیارد دلار صادرات داشتیم و تراز اقتصادی ما مثبت بوده و تورم رو به کاهش است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه دشمن برای نابودی نظام جمهوری اسلامی روزشماری می کند، تصریح کرد: دعوای کنونی ایران و آمریکا، ناشی از پیشرفت ایران، تاثیرگذاری اش بر معادلات منطقه و استیفای حق و سهم خود از تکنولوژی است.

وی اظهار کرد: در 40 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراز و فرودهای بسیاری داشته است و ما باید قدردان خون های شهدا و مردمی که پای انقلاب ایستاده اند، باشیم چون هر اقدامی که دشمنان بر علیه کشور ما انجام دادند در کشور دیگری اجرا می شد می توانست یک کشور و حکومت را از پای در بیاورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها