شهید مهدی دهقانی:

حجاب فاطمی خود را به خاطر شهدا به جهانیان نشان دهید

شهید مهدی دهقانی در بخشی از وصیتنامه خود نوشته است: به خواهران می‌گویم در این مملکت اسلامی به خاطر خون شهدا حجاب فاطمه گونه خود را به جهانیان نشان دهید.
کد خبر: ۳۵۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ - 13July 2019

حجاب فاطمی خود را به خاطر شهدا به جهانیان نشان دهیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، در بخش‌هایی از وصیتنامه به یادگار مانده از شهید مهدی دهقانی معین آبادی آمده است:

«اینجانب احساس می‌کنم که بروم در جبهه‌های حق علیه باطل و علیه دشمنان بجنگم... از فهمیده‌های ۱۴ ساله تا حبیب بن مظاهر‌های ۹۰ ساله در جبهه مشغول نبرد با آمریکا هستند.

به خواهران می‌گویم این مملکت اسلامی است و حداقل اگر هم شده به خاطر خون این شهیدان بس کنید و حجاب فاطمه گونه خود را به تمام جهانیان نشان دهید. همیشه هر قدمی بر می‌دارید برای الله باشد و به یاد خدا باشید و در هر ثانیه و دقیقه شهیدانی که با جان و دل خود ایثار می‌کنند و خون می‌ریزند، باید ملت ما راه آن‌ها را ادامه دهند.

از برادران می‌خواهم مسجد‌ها را پر کنید و در جلسات قرآنی، عقاید، شناخت و ... شرکت کنید و راه تمامی شهیدان را بپیمایید. از ملت قهرمان می‌خواهم که اگر من و افراد دیگر شهید شدند، راهشان را ادامه دهید. ان شاءالله که هر چه زودتر فرج امام زمان (عج) نزدیک و نزدیکتر شود»

بسیجی شهید مهدی دهقانی معین آبادی از شهدای لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) است که هنگامی که ۱۷ سال سن داشت، در تاریخ شش مرداد سال ۱۳۶۱ در منطقه پاسگاه زید- عملیات رمضان- به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از ۱۳ سال، تفحص و در اول بهمن سال ۱۳۷۴ طی مراسم باشکوه تشییع، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار