حشد الشعبی بزرگ‎ترین پایگاه داعش در دیاله را هدف قرار داد

منابع امنیتی وابسته به سازمان حشد الشعبی از هدف قرار گرفتن بزرگ‎ترین پایگاه داعش در رشته‌ کوه‌های «حمرین» استان دیاله واقع در شرق عراق خبر دادند.
کد خبر: ۳۵۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷ - 13July 2019

الحشدالشعبی بزرگترین پایگاه داعش در دیاله را هدف قرار دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «زیاد خلیفه التمیمی» فرمانده تیپ بیست و چهارم  حشد الشعبی روز شنبه اعلام کرد که بزرگترین پایگاه داعش در رشته کوه‌های «حمرین» استان دیاله (شرق عراق) هدف قرار گرفت.

به گزارش السومریه نیوز، سازمان حشد الشعبی در این خصوص بیانیه‌ای را صادر و در آن اعلام کرد که نیروهای آن موفق شدند بزرگترین پایگاه داعش را در رشته کوه‌های صعب‌العبور حمرین هدف قرار دهند.

در این بیانیه به جزئیات مربوط به عملیات حشد الشعبی و اینکه در حمله به مواضع داعش در حمرین از چه نوع سلاحی استفاده شده، هیچ اشاره‌ای نشده است.

در پایان این بیانیه کوتاه تاکید شده که «پایگاهی که هدف قرار گرفته، حاوی منازل داعشی‌ها و موتور سیکلت و هچنین قبرستان آنها بود».

عملیات نیروهای عراقی علیه هسته‌های پنهان داعش در رشته کوه‌های حمرین در محدوده خط مرزی استان کرکوک و صلاح الدین از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در پی شکست داعش در عراق در سال ۲۰۱۷، عناصر زیادی از داعشی‌ها در رشته کوه‌های حمرین مستقر شده‌اند و علاوه بر آن،‌ تعداد زیادی از عناصر تروریستی در جریان عملیات چند ماه گذشته نیروهای عراقی از استان‌های مجاور به خصوص دیاله متواری و در رشته کوه‌های حمرین مخفی شدند.

یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش نیز دیروز در منطقه «الحفایر» استان دیاله، به دست نیروهای الحشد الشعبی کشته شده بود.

یک منبع امنیتی حاضر در دیاله در این باره گفت که نیروهای حشد الشعبی موفق شدند «امیر» داعش در منطقه «الحفایر» را از پای درآورند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها