دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با خانواده‌های شهدای روحانی در قم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با خانواده‌های شهدای روحانی «محمدعلی قلی‌زاده» و «حسینعلی داوودی» در قم دیدار کرد.
کد خبر: ۳۵۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ - 14July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به همراه معاونت نقش روحانیت در دفاع مقدس این اداره‌کل با خانواده‌های شهدای روحانی «محمدعلی قلی‌زاده» و «حسینعلی داوودی» در قم دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: کشور سرافراز و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، همه عظمت و آرامش و آسایش امروز خود را مدیون صبر و مقاومت خانواده های شهداست.

ذوالفقاری افزود: بدون تردید حماسه فداکاری و ایثارگری خانواده‌های شهدا در ذهن، باور و رفتار مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند.

روحانی مدافع حرم «محمدعلی قلی‌زاده» متولد 4 آبان 1349 بود که مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی سپاه حضرت علی ابن ابوطالب (ع) استان قم در سوریه را داشت و 13 بهمن 1394 به فیض شهادت رسید.

روحانی «حسینعلی داوودی» متولد سال 1331 در شهر بن بود که مسئولیت معاونت آموزش عقیدتی سپاه قم در لشکر 17 علی بن ابی طالب (ع) را داشت و در تاریخ 6 مرداد سال 1361 به دست منافقین ترور و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار