مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد؛

ضرورت تولید و انتشار محتوا با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی

سردار یوسفعلی‌زاده با اشاره به اهمیت فعالیت در فضای مجازی گفت: تولید و انتشار محتوا با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی باید آن قدر گسترده باشد تا تبلیغاتی را که در فضای مجازی علیه دین و انقلاب می­‌شود تحت‌الشعاع قرار دهد.
کد خبر: ۳۵۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ - 14July 2019

فعالیت در فضای مجازی به عنوان یک ضرورت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «جغتای» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های استان خراسان رضوی امروز در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست با اشاره به ساختار و مأموریت اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان در خصوص ضرورت راه‌­اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس در شهرستان­‌ها­ مطالبی را بیان کرد.

وی در ادامه مهمترین اولویت­‌های کاری دفاتر نمایندگی حفظ آثار در شهرستان‌­ها را احداث و تکمیل یادمان­‌های شهدای گمنام و اجرای برنامه­‌های تأثیرگذار فرهنگی جهت رونق بخشیدن به این اماکن، تدوین دانشنامه دفاع مقدس به منظور انعکاس عملکرد شهرستان­‌ها در دفاع مقدس، تألیف آثار فاخر ادبی در قالب­‌های مختلف، اجرای تبلیغات محیطی در سطح شهر در راستای معرفی بیشتر فرهنگ دفاع مقدس به جامعه عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان فعالیت در فضای مجازی را در حوزه دفاع مقدس یکی دیگر از اولویت­‌های دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس دانست و گفت: تولید و انتشار محتوا با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی باید آن قدر گسترده باشد تا تبلیغاتی را که در فضای مجازی علیه دین و انقلاب می­‌شود تحت الشعاع قرار دهد.

در ادامه این نشست جمعی از اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار شهرستان «جغتای» در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه ایثار و شهادت گزارشی ارائه کردند.   

قبل از برگزاری این نشست، دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان «جغتای» با حضور سردار «یوسفعلی­‌زاده» افتتاح شد.  

همچنین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان «جغتای» در مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام این شهرستان حضور پیدا کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار