فرماندار خاش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهدا الگوهای مناسبی برای جوانان امروز هستند

«صاحب گل صالحی» شهدا را الگوهای مناسبی برای نسل جوان برشمرد و گفت: شهیدان با تقدیم جان‌ خود در راه اسلام و انقلاب، راه و روش زندگی را به ما نشان دادند.
کد خبر: ۳۵۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ - 14July 2019

شهدا الگوهای مناسبی برای جوانان امروز هستند«صاحب گل صالحی» فرماندار خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: شهدا الگوهای مناسبی برای جوانان امروز هستند و باید عنوان کرد که شهیدان با تقدیم جان‌ خود در راه اسلام و انقلاب، راه و روش زندگی را به ما نشان دادند که همواره باید در راه انقلاب قدم برداریم.

رئیس کارگروه ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت شهرستان خاش اظهار داشت: در مهرماه و در تقارن با ایام گرامیداشت سی و نهمین سالروز هفته دفاع مقدس یادواره شهدای گمنام شهرستان خاش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و سخنران ویژه کشوری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست، افزود: باید برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر شدن یادواره های شهدا در طول سال تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان خاش تصریح کرد: این شهرستان میهمان 10 شهید گمنام در 5 نقطه شهری و روستایی است که باعث خیرات و برکات معنوی فراوانی برای این منطقه شده است.

این مسئول در ادامه از اعلام آمادگی چند نقطه شهری و مرکز دانشگاهی در سطح شهرستان جهت تدفین شهید گمنام خبر داد و بیان داشت: این درخواست‌ها در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان و مرکز استان جهت تصویب در حال بررسی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار