ولی تیموری:

اخلاق، محور تعاملات گردشگری جهان است

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: اخلاق، محور تعاملات گردشگری جهان است.
کد خبر: ۳۵۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ - 14July 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در نشست تخصصی «گردشگری، محور تعامل سازنده با جهان»، اظهار داشت: در گردشگری میزبان و مهمان تلاش می‌کنند خوش بگذرانند و خروجی تعاملشان، رضایت دوطرف باشد.

وی افزود: وقتی فلسفه و نیت یک فعالیت اخلاق باشد، سرآغاز خوبی برای یک صحبت ایجاد می‌شود که منجر به دوستی و صلح خواهد شد چراکه صنعت گردشگری یک صنعت اخلاق‌مدار و اخلاق‌محور است که تبدیل به یکی از پیش‌ران‌های اقتصاد دنیا شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور عنوان کرد: گردشگری با همه پیشرفت‌ها، اما تاکنون قوانین حقوقی سفت و سختی نداشته و همه تعاملات بین میزبان‌ها و گردشگران بر مبنا و مدار اخلاق حرفه‌ای، مدارا مدیریت می‌شود که از ویژگی‌های این صنعت است.

تیموری اظهار داشت: جامعه جهانی ترجیح می‌دهد تعاملات گردشگری را بر مبنای اخلاق پیش ببرد. گردشگری محور سازنده داخلی و خارجی خواهد بود. با توسعه و رونق گردشگری داخلی باید امکان تعامل خرده‌فرهنگ‌ها را فراهم کنیم تا انسجام هویت ایرانی را شکل دهیم و گردشگر خارجی با یک فرهنگ منسجم روبرو شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار