مدیر هنری و امور سینمایی حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری کارگاه‌های آموزش فیلم‎سازی و نمایش‎نامه‎نویسی دفاع مقدس در کرمانشاه

«آذر آزادی» از برگزاری چهار کارگاه آموزش فیلم‎سازی و نمایش‎نامه نویسی دفاع مقدس به مدت دو روز در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ - 14July 2019

برگزاری کارگاه های آموزش فیلم‎سازی و نمایش‎نامه‎نویسی دفاع مقدس در کرمانشاه«آذر آزادی» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه اظهار داشت: چهار دوره کارگاه آموزش فیلم‎سازی (فیلم‎نامه نویسی و کارگردانی) و نمایش‎نامه نویسی و کارگردانی تئاتر در حوزه دفاع مقدس به مدت دو روز از تاریخ 24 تا 25 تیر (در دو نوبت صبح و بعدازظهر) با مشارکت آموزشگاه هنرهای نمایشی «کلهر» در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس کرمانشاه در ادامه هدف از برگزاری این کارگاه ها را ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آشنایی و تشویق هنرمندان این عرصه به تولید آثار هنری در زمینه دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: استان کرمانشاه با توجه به موقعیت مهم جغرافیایی خود نقش مهمی در افتخارات دفاع مقدس داشته که بیان این نقش در قالب خلق آثار هنری از جمله فیلم، تئاتر، موسیقی و... مسلماً تاثیرگذاری بیشتری برای نسلی که جنگ را ندیده خواهد داشت.

آزادی متذکر شد: به منظور آشنایی هنرجویان این کارگاه‌ها با نقش استان کرمانشاه در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، کتب چاپ شده در این حوزه جهت استفاده بهینه در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار