پخش فیلم تلویزیونی "ژنرال" ساخته علی شاه حاتمی در هفته دفاع مقدس

اصغر در گردان تک‌تیرانداز است و فقط افسران عراقی رده بالای ارتش را مورد هدف قرارمی دهد برای همین به او ژنرال می‌گویند.
کد خبر: ۳۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵ - 23September 2013

پخش فیلم تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فیلم تلویزیونی "ژنرال" ساخته علی شاه حاتمی برای هفته دفاع مقدس آماده شده وروز پنجشنبه چهارم مهرماه روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.


در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ دو روحانی به نام های حمید (شهبانی نوری) و کریم (یاسر ولایی) نیت کردهاند به جبهه رفته و در گردان شهادت که گردان خطشکن است، مشغول به خدمت شوند، اما نیروهای این گردان تکمیل است و حاج علی (علی اوسیوند) -فرمانده گردان- نمیتواند آنها را بپذیرد.

حمید و کریم ناامید از اتاق گردان بیرون میآیند. و با جواد(سجاد شاه حاتمی) یکی از رزمندگان گردان شهادت روبرو می شوند. جواد به آنها توصیه میکند که برای ورود به  گردان شهادت دَمِ اصغر معروف به ژنرال(میلاد کی مرام) را ببینند.

اصغر در گردان تکتیرانداز است و فقط افسران عراقی رده بالای ارتش را مورد هدف قرارمی دهد برای همین به او ژنرال میگویند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری داشته اند عبارتند از: گروه کارگردانی: نویسنده وکارگردان: علی شاهحاتمی / تهیهکننده: سید جلال چاوشیان / مدیر فیلمبرداری : ناصر کاووسی/ تدوین : بهزاد بهزاد پور/ بازیگران: عطاء سلمانیان، ابراهیم شفیعی، مجتبی محسنی، حسین علی میرشاهی، محرم علی آذر آفزا، سامان نیک سرشت
 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
راضیه علی باززاده
|
-
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
0
3
بسیار فیلم جالبی بود من عاشق مرام و تکه کلام ژنرال شدم دوتاروحانی هم خیلی گیرا بازی میکردند و بازی میلاد کی مرام درنقشهای تک تیرانداز و تک آور تو فیلمهای بعد ی جالبه
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار