کتاب دخترانه‌های «راض بابا» به چاپ چهارم رسید

چاپ چهارم کتاب دخترانه‌های شهیده راضیه کشاورز (راض بابا) همزمان با ایام دهه کرامت به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
کد خبر: ۳۵۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶ - 15July 2019

دخترانه‌های شهیده شانزده ساله« راض بابا» به چاپ چهارم رسیدبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «راض بابا» روایت زندگی شهیده راضیه کشاورز، دختری که در سن ۱۶ سالگی آسمانی شد، برای چهارمین بار به بازار کتاب آمد.

«راض بابا» روایت شخصیت دختری نوجوان است. دختری که تمام تلاشش را به کار می‏‌بندد تا در زندگی اول باشد. در شانزدهمین بهار عمرش حادثه‌ای رخ می‌دهد و او را در رسیدن به خواسته‌اش کمک می‌کند. انفجاری که در سال ۱۳۸۷ در حسینیه سیدالشهدای شیراز رخ داد، نقطه اوج زندگی او را رقم زد.

شهیده راضیه کشاورز 11 شهریور 1371 در ظهر گرم تابستانی هم‌زمان با نوای ملکوتی اذان ظهر در مرودشت شیراز به دنیا آمد. والدینش به خاطر ارادتی که به خانم فاطمه زهرا (سلام الله علیها) داشتند نام راضیه را برایش برگزیدند. روزها یکی پس از دیگری سپری می‌شدند. راضیه بزرگتر می‌شد و با وجودش شور و نشاط مضاعفی به خانه می‌بخشید. از همان کودکی روحیه‌ای شاداب و پرشور و نشاط داشت و لطافت و مهربانی‌اش به وضوح در برخورد با اطرافیان آشکار بود. راضیه تا قبل از بهار 16 سالگی‌اش موقعیت‌های چشمگیری را در زمینه ورزش کاراته، مسابقات قرآن و درس و تحصیل کسب کرد.

بعد از انفجار در حسینه سیدالشهداء علیه السلام شیراز ۱۸ روز در کُما به نیت مادرمون بود اونهم دقیقا با سینه‌ای خورد شده و پهلویی پاره شده و ۱۸ روز خس خس نفسهای دردناک و ... .

سرانجام در سن 16 سالگی در فروردین‌ سال 1387 بعد از آنکه از زیارت بارگاه امام رئوف به شهرش بازگشت، آرزویش برآورده شد و بر اثر انفجار بمب در حسینیه کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز توسط عوامل تروریستی وابسته به غرب، بعد از تحمل 18 روز درد و رنج ناشی از جراحت به جمع شهیدان سرفراز و سربلند که ره صد ساله را یک شبه پیمودند پیوست.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب بعد از منتشر شدن می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir با 20 درصد تخفیف کتب را تهیه نمایند و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را با پست رایگان دریافت نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها