فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

بی‌حجابی بالاترین سطح مبارزه استکبار با نظام اسلامی است

سردار «بهمن ریحانی» گفت: امروز بدحجابی و بی‌حجابی بالاترین سطح مبارزه استکبار با نظام اسلامی است؛ چرا که این منکر سبب بد و نازیبا جلوه دادن چهره نظام اسلامی است.
کد خبر: ۳۵۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ - 14July 2019

بدحجاب و بی حجابی بالاترین مبارزه استکبار با نظام اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گردهمایی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر و شورای اقامه نماز ادارات که در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز رویارویی با نظام جمهوری اسلامی یک جنگ نظامی نیست و همه تهاجم‌ها با ابعاد وسیع و گسترده در حال انجام است.

وی افزود: در این راستا نظام جمهوری اسلامی در مقابل این هجمه‌ها باید نظامی ایستاده، پویا، مقاوم و آماده ضربه زدن به دشمن باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: اگر بتوانیم فریضه الهی و واجب امر به معروف و نهی از منکر را در همه ابعاد فرهنگی، هنری، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و… به عنوان فرهنگ رایج و مسلط بر افکار و اعمال مردم بگردانیم، مقابل همه این تهاجمات با همه ابعاد آن محکم خواهیم ایستاد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این 40 سال انقلاب بر اساس فرهنگ ایستادگی، مقاومت، امر به معروف و نهی از منکر که بر کشور حاکم است، توانستیم بایستیم و در گام دوم انقلاب نیز به همین شکل عمل خواهیم کرد.

ریحانی با اشاره به بیانات امام علی (ع) تصریح کرد: این امام همام امر به معروف و نهی از منکر را بستر و پایه رسیدن به همه کرامت‌ها می‌داند و جهاد در راه خدا را در قیاس با امر به معروف و نهی از منکر همانند آب دهان در مقابل دریای بیکران معرفی می‌کند.

وی اظهار داشت: قرآن مسیر ما را برای امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرده که مدیران باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: امروز بزرگترین منکر در نظام جمهوری اسلامی بدبین کردن مردم نسبت به نظام و نا امید کردن آنها است.

 ریحانی بیان داشت: امروز بدحجابی و بی حجابی بالاترین سطح مبارزه استکبار با نظام اسلامی است؛ چرا که این منکر سبب بد و نازیبا جلوه دادن چهره نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز در موقعیت حساسی از جمهوری اسلامی هستیم و وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم؛ لذا باید در همه ابعاد این فریضه الهی را گسترده‌تر کنیم.

این مسئول لازمه انجام این فریضه الهی را داشتن روح بزرگ دانست و گفت: نگهداشتن دین هزینه دارد و برای انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

 فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بزرگترین منکر را ناامید کردن مردم دانست و ابراز داشت: نقطه مقابل این و بزرگترین معروف کار و خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار