واکنش شیخ نعیم قاسم به تحریم های جدید آمریکا علیه حزب الله لبنان

معاون دبیر کل حزب الله لبنان به تحریم های جدید آمریکا علیه حزب الله لبنان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۵۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ - 14July 2019

واکنش شیخ نعیم قاسم به تحریم های جدید آمریکا علیه حزب الله لبنانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: آنها تحریم‌های اقتصادی علیه ما به کار می‌گیرند و این هجمه آشکار است آنها همچنین علیه ما هجمه سیاسی می‌کنند. هدف قرار دادن نمایندگان پارلمان جز هدف قرار دادن نمایندگان ملت نیست.

وی افزود: اگر نمایندگان یا مسئولان یا یک حزب و یا هرچیز دیگری را در فهرست تحریم‌ها و فشارهای خود قرار دهید عزم و اراده ما بیشتر خواهد شد و موجب می‌شود که ما به پیروزی خود در این نبرد فکر کنیم.

شیخ نعیم قاسم بیان کرد: دنیا به تلاش‌های مکرر و تجاوزهای مکرر آمریکا علیه ایران مشغول است. ایران چه کرده است که آن را هدف قرار می دهند؟ دلیل این همه فشار علیه ایران چیست؟ ایران شایستگی خود در رهبری محور مقاومت و حمایت از ملت های منطقه و مقاومت را ثابت کرده است و توانسته دستاوردهای زیادی محقق کند. مقاومت کنندگان موفق به کسب دستاوردهای بسیاری در منطقه شده اند.

وی تصریح کرد: اگر ایران و حمایت‌های این کشور نبود مقاومت در لبنان پیروز نمی شد و این ثبات و پایداری مقاومت در فلسطین محقق نمی شد و سوریه بر توطئه ها غلبه نمی کرد و عراق آزاد نمی شد و یمن پایداری نمی کرد. کل ملت های منطقه مدیون حمایت های گسترده انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و پس از آن امام خامنه‌ای هستند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها