مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه خبر داد؛

رونمایی از 2 کتاب دفاع مقدسی استان کرمانشاه

«مهناز فتاحی» از رونمایی 2 عنوان کتاب دفاع مقدس با عناوین «گم بی» و «من عروسک گلهانم» در روز سه‌شنبه 25 تیر در حوزه هنری انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ - 15July 2019

رونمایی از 2 کتاب دفاع مقدس « گم بی» و « من عروسک گلهانم»به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مهناز فتاحی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: طی مراسمی که ساعت 16 روز سه‌شنبه 25 تیر در تالار حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، 2 اثر جدید دفاع مقدسی با عناوین «گم بی» و «من عروسک گلهانم» رونمایی خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: «گم‌بی» کتاب جدید دفاع مقدس در استان کرمانشاه بوده که برای کودکان و نوجوانان است که بر اساس اتفاقات واقعی نوشته شده است.

فتاحی ادامه داد: ماجرای این کتاب در زمان بمباران و در پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه (26 اسفند 1366) اتفاق می‌افتد و به زندگی دختر بچه‌ای می‌پردازد که پدر و مادرش در تاریکی و شلوغی پناهگاه فکر می‌کنند او کشته شده و به همین خاطر بدون دخترشان از آن‌جا می‌روند.

وی عنوان کرد: کتاب «من عروسک گلهانم» نیز روایت دختر یکی از شهدای کشتی آزادی (گلهان) که در حال کمک‌رسانی به مردم غزه است. این داستان برگرفته از خاطرات گلهان است او در مصاحبه‌اش از عروسکی می‌گوید که پدرش برایش درست کرده بود.

فتاحی نویسنده کتاب «فرنگیس» با اشاره به اینکه هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش‌تر از کتاب نیست متذکر شد: زیرا کتاب مایه آرامش روحی انسان است و کتاب همدمی است که اندوه را می‌زداید و مطالعه کننده را از تنهایی در می‌آورد و به او حکمت‌های جان پرور می‌آموزد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار