معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان تاکید کرد؛

ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن

سرهنگ علی حسین پازدار گفت: باید با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن مقابله کنیم.
کد خبر: ۳۵۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ - 15July 2019

ما ملت و توانمندی هستیم که با استفاده  از اراده جمعی مشکلات را حل می‌کنیم

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «علی حسین پازدار» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عصر امروز در جلسه  کار گروه فرهنگی  امربه معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات اوقاف و امور خیریه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروزه ناهنجاری‌هایی در سطح جامعه دیده می‌شود که در شان جامعه ولایی و انقلابی ما نیست.

وی با اشاره به تبعات بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه، افزود: باید با هم اندیشی و با ارائه راهکارهای خوبی بتوانیم به نتایجی برسیم.

پازدار گفت: ما به عنوان اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان باید از همه افراد و دستگاه‌ها بخواهیم که معروفات دین اسلام را ترویج کنند و در برابر منکرات عکس العمل نشان دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با تأکید بر سالم سازی اماکن تفریحی و گردشگری عنوان کرد: باید سعی کنیم مدیریت مراکز تفریحی و گردشگری به دست افراد بی‌صلاحیت نیفتد.

وی تصریح کرد: ما ملت با اراده و توانمندی هستیم که با استفاده از ابزارهای مختلف و با یک اراده جمعی و همت عمومی مشکلات را ساماندهی کنیم.

پازدار با بیان اینکه ما در حوزه امر به معروف برخورد قهری نداریم، گفت: اگر تذکرات زبانی بی‌اثر بود، با کمک و مشورت نیروی انتظامی و سپاه از کار گروه امنیتی استفاده می کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با تأکید بر الگو سازی در راستای  ترویج معروفات، اظهار داشت: با استفاده از علما  و کارشناسان، آنهایی را زندگی سالم و موفقی دارند در صدا و سیما معرفی کنیم و از خانم‌هایی که عفیف و محجبه هستند در مجامع از آنها تقدیر و تجلیل کنیم.

وی با بیان اینکه باید گفتمان رایج را در جامعه بر علیه منکرات ترویج دهیم، تصریح کرد: تهاجم فرهنگی علیه ارزش‌های ما در دستور کار دشمن بوده و هست که باید برای مقابله با این تهاجم و جنگ نرم دشمن، اگر مسئولیتی به ما سپرده شده است، وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار