دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

نفس‌های آخر تروریست‌های هشتگ‌ساز/ وقتی فضای مجازی «منافقین» را پس می‌زند

منافقین امروز در حالی در فلاکت و بدبختی زندگی می‌کنند که شیوه کار خود را تغییر داده و از طریق فضای مجازی به مبارزه با جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند. در همین راستا، اخیرا تصویری از اتاق کار سازمان تروریستی مجاهدین خلق در رسانه‌ها منتشر شده است.
کد خبر: ۳۵۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰ - 19July 2019

گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس: جلادهای دهه 60 پس از سال‌ها جنایت در ایران، از ترور و ناامنی گرفته تا همکاری اطلاعاتی و عملیاتی با دشمنان ملت، هم‌اکنون نفس‌های آخر خود را می‌کشند. آن‌ها پس از سرنگونی رژیم بعثی عراق، مجبور به ترک پادگان خود که بیشتر به زندان شباهت داشت، شدند و در کمپ آلبانی استقرار یافتند.

اما خاطرات تلخی از آن‌ها در ذهن ملت ایران بر جای مانده است؛ خاطراتی از بمب‌گذاری‌ها، کشتار مردم بی‌گناه، لو دادن اطلاعاتِ عملیات‌های دوران دفاع مقدس و هزاران جنایت دیگر مانند به شهادت رساندن مسئولانی نظیر «بهشتی»، «باهنر»، «رجایی» و هزار نفر دیگر از جمله کودکان بی‌گناه.

در روند مبارزه با منافقین، عملیات «فروغ جاویدان» را می‌توان اوج جنایت این گروهک تروریستی دانست؛ عملیاتی که در پی آن، اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) با حمایت «صدام» به شهرهای کشورمان در غرب حمله کردند و دست به قتل‌عام گسترده مردم زدند؛ اما این تروریست‌ها با رشادت مثال‌زدنی رزمندگان اسلام به هلاکت رسیدند و تجهیزات پیشرفته آن‌ها نیز منهدم شد.

بعد از دوران دفاع مقدس و دهه پرفراز و نشیب 60، منافقین زخم‌خورده باز هم ساکت ننشسته و سعی کردند به جنایات خود ادامه دهند، از جاسوسی گرفته تا ایجاد ناامنی و... که در این میان می‌توان به ترور امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» اشاره کرد، فرمانده دلاوری که نقش مهمی در نابودی منافقین در عملیات «مرصاد» داشت.

گوشه‌ای از جنایات منافقین در دهه 60

منافقین امروز در حالی در فلاکت و بدبختی زندگی می‌کنند که شیوه کار خود را تغییر داده و از طریق فضای مجازی به مبارزه با جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند. در همین راستا، اخیرا تصویری از اتاق کار سازمان تروریستی مجاهدین خلق در رسانه‌ها منتشر شده است که در آن منافقین در یک سالن مجهز به سیستم‌های کامپیوتری، در حال فعالیت در فضای مجازی هستند.

تروریست هایی که برای افکار عمومی کشور تصمیم می گیرند

تشکیلات متلاشی‌ و عکس‌های تبلیغاتی

یکی از نجات‌یافتگان از کمپ «آلبانی» (اشرف 3) که برای افشای حقیقت درون این کمپ، یک پایگاه اینترنتی تأسیس کرده است، در واکنش به انتشار تصویری از فعالیت منافقین در فضای مجازی، با اشاره به این‌که وضعیت داخل تشکیلات منافقین خیلی متلاشی‌تر از آن‌چیزی است که بخواهند با عکس‌ها تبلیغاتی سر مردم را شیره بمالند، گفته است:

«دستور مریم رجوى به سران تشکیلات براى تبلیغات دروغین و شیطان‌سازی و سیاه‌نمایى از وضعیت ایران و اینکه اربابش قصد حمله دارد و بالطبع بالا بردن جنبه تبلیغى مثبت از وضعیت تشکیلات پوسیده در آلبانى که رمقى براى بقاء در وجود افراد باقى نمانده است، این هم فقط به خاطر سال‌ها مغزشویى که انجام دادند و این‌که زندگى در بیرون تشکیلات برای‌شان متصور نیست و همچنین فضاى پیچیده سرکوب و بى‌هویت کردن افراد توسط مسعود و مریم رجوى و مسئولین و غل و زنجیر‌های ایدئولوژى مریم بر دست و پاى تک‌تک آن‌ها تنیده شده است و آن‌ها توان فکر کردن را از افراد سلب نمودند و افراد مأیوسانه آن‌جا هستند، اما باید به مریم رجوى یادآورى کرد که با نمایش‌هاى ظاهرى در «اشرف ٣» و تبلیغات پوچ، دردى از دردهاى لاعلاج شما حل نخواهد شد تا الان از ظاهرسازى و تبلیغات غیرواقعى چه عاید تشکیلات شما جز بدبینى بین افراد و روى آوردن به محفل و بریدگى و فرار، داشته است؟»

وی افزوده است:

«خانم رجوى! خوب می‌دانید که سرمایه‌گذارى کذایى پوچ روى این مانورها براى فریب اذهان در بند تشکیلاتت هم راه به جایى نخواهد برد و شما به قطع یقین نمی‌توانید جلوى فروپاشى تشکیلاتت را بگیرید. و این دیگر شرایط دیکتاتورى مطلق‌تان در عراق نیست که بخواهید خفقان و ترس و وحشت را در آلبانی هم 100 درصد محقق کنید، و دیگر نمی‌توانید مانع فروپاشى تشکیلات پوسیده آلبانى شوید! افراد در مانز وضعیت بسیار شکننده‌اى دارند؛ فضاى سرد و مرده و ناامیدکننده‌اى در تشکیلات حاکم شده است و علی‌رغم نشست‌های روزانه و تبلیغات دروغین مسئولین، کسى حاضر نیست براى آماده‌سازی‌هاى تبلیغاتى که آن‌هم براى بازدید خبرنگاران و یا افرادى که به‌عنوان شخصیت به «اشرف 3» آورده می‌شوند، بروند. وضعیت داخل تشکیلات خیلی متلاشی‌تر از آن‌چیزی است که بخواهند با عکس‌های تبلیغاتی سر مردم را شیره بمالند».

تروریست هایی که برای افکار عمومی کشور تصمیم می گیرند

جلادهای هشتگ‌ساز

یک نمونه از فعالیت‌های منافقین در فضای مجازی، ایجاد کاربران غیرحقیقی است تا از این طریق بتوانند یک «هشتگ» را به اصطلاح «داغ» کنند و از این طریق یک برداشت غلط از افکار عمومی ملت ایران در برابر یک موضوع نشان دهند؛ برای نمونه اعدام یکی از اعضای عضو گروه‌های تروریستی غرب کشور به یک موضوع جنجالی و داغ در فضای مجازی تبدیل شد؛ درحالی که وقتی این فرد اعدام و همزمان نیز مقر گروهک‌های تروریستی در خاک عراق توسط نیروی زمینی سپاه بمباران شد، شاهد حمایت مردم و افکار عمومی از این موضوع بودیم؛ ولی جو مصنوعی ایجاد شده در فضای مجازی، حرف دیگری می‌زد.

به همین دلیل است که کاربران با به‌راه انداختن هشتگ «#جلادهای_هشتگ_ساز» به فعالیت گسترده منافقین در فضای مجازی واکنش نشان داده‌اند که با یک جو تمسخرآمیز همراه بود.

تروریست هایی که برای افکار عمومی کشور تصمیم می گیرند

جلاد‌های دلسوز!

«دلسوزی برای مردم» یکی از حربه‌های جلادهای دهه 60 است که از این طریق سعی می‌کنند تا با بیان مشکلات مردم و بزرگ‌نمایی آنها، خود را حامی مردم و نظام اسلامی را علیه مردم جا بزنند که این موضوع در حادثه سیل اخیر در برخی استان‌های کشور قابل ملاحظه بود.

همچنین تأسیس کانال‌های خبری، از دیگر روش های منافقین برای جذب مخاطلب در فضای مجازی است؛ آن‌ها خود را همگام با انقلاب اسلامی وانمود می‌کنند و در لابه‌لای اخبار خود، به تخریب حکومت و ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران دامن ‌می‌زنند.

تروریست هایی که برای افکار عمومی کشور تصمیم می گیرند

یک روز استفاده از ادبیات انقلابی و یک روز هم استفاده از ادبیات مجاهدین خلق

هرچند که فعالیت‌های جلادهای دهه 60 در فضای مجازی آخرین نفس‌های مبارزاتی آن‌ها شناخته شده و دست حساب‌های جعلی آن‌ها روزبه‌روز بیشتر رو می‌شود؛ اما این موضوع از ضرورت توجه به این جامعه مجازی با مردمی غیر واقعی را نمی‌کاهد. حضور دشمن به‌صورت سازماندهی‌شده در فضای مجازی غیرقابل انکار و توجیه برخی مسئولان در رهاسازی این فضا به بهانه آزادی، غیر قابل قبول است؛ لذا لازم است تا نهادها و مسئولان نسبت به بازی نگرفتن افکار عمومی کشور متعهد باشند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها