برگزاری دومین سالگرد شهدای گمنام دفاع مقدس و یادواره شهدای بخش احمدی

یادواره شهدای بخش احمدی و دومین سالگرد شهدای گمنام در گلزار ملکوتی این بخش روز پنجشنبه 27 تیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ - 16July 2019

دومین سالگرد شهدای گمنام دفاع مقدس و یادواره شهدای بخش احمدی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، «سجاد امیریان‌زاده» مسئول روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان در خصوص یادواره شهدای بخش احمدی حاجی آباد گفت: دومین سالگرد شهدای گمنام تدفین شده در بخش احمدی روز پنجشنبه 27 تیر ساعت 20 برگزار می شود. هدف از برگزاری این یادواره تبیین نقش بخش هاو قشرها مختلف در دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ شهادت و جان افشانی و ایثار به نسل‌های جدید و جوان است.

وی افزود: بالا بودن عیار اخلاق و معنویت در گام اول انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا بوده و شهدا با جانفشانی خود امنیت مارا تضمین کرده‌اند و در شرایط فعلی نیز، هیچ قدرتی توانایی تهدید علیه ایران اسلامی را ندارد.

امیریان‌زاده عنوان کرد: مهمترین شاخصه و راهکار ماندگاری حماسه آفرینی‌های شهدا و ایثارگران، تلاش‌های مجدانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در این یادواره‌های شهدا در بخش‌ها و شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

مدیر امور شهدای گمنام هرمزگان تصریح کرد: دومین سالگرد شهدای گمنام بخش احمدی همراه با کلنگ‌زنی و شروع به ساخت یادمان شهدای گمنام این بخش با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و خانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار