برگزاری جلسه تدوین دایره المعارف نقش آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس

جلسه تدوین دایره المعارف نقش آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس این استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ - 16July 2019

برگزاری جلسه تدوین دایره المعارف نقش آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه تدوین دایره المعارف نقش آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس امروز در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس این استان برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: معلم‌ها به عنوان قشری از جامعه در کنار دیگر اقشار چه در بیداری اسلامی و چه در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و درس عملی از خودگذشتگی و ایثار به جامعه دادند.

این مسئول ادامه داد: با اینکه شغل آموزش و پرورش خودش از حضور در جبهه کمتر نیست ولی باز هم معلمان الویت را در جبهه‌ها می‌دانستند و چه خودشان و چه دانش آموزان را به طرف جبهه‌ها هدایت می‌کردند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بیان کرد: معلمی شغل انبیاست و معلمان ما با حضور در جبهه در همان سنگر دفاع نیز مشق عشق به رزمندگان دانش آموز می‌آموختند

وی گفت: یکی از کارهای واجبی که در حوزه جمع آوری آثار دفاع مقدس باید صورت گیرد جمع آوری دایره المعارف نقش آموزش و پرورش استان است، تلاش میکنیم تا گوشه ای از زحمات این بزرگواران را به رشته تحریر درآوریم.

کوهکن افزود: تدوین این کتاب از سال 1396 به نویسندگی «زهرا کیخا» آغاز شده و حال در مرحله نهایی است که به فضل و دعا شهدا انشالله تا پایان سال جاری با کمک اداره برنامه و بودجه استان بتوانیم این کتاب را به چاپ برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار