رئیس بنیاد نهج‌البلاغه:

تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی مؤید درستی راه ملت ایران است/ ترویج فرهنگ دفاع مقدس مهم‌ترین کار فرهنگی است

آیت‌الله «سیدجمال‌الدین دین‌پرور» در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد نهج‌البلاغه، گفت: امروز با نگاه به تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی هرچه بیشتر به درستی راه پیموده شده، پی‌می‌بریم چراکه همواره این کشور در مقاومت و ایستادگی بوده است.
کد خبر: ۳۵۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ - 16July 2019

تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی موید درستی راه ملت ایران استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و آیت‌الله «سیدجمال‌الدین دین‌پرور» رئیس بنیاد نهج‌البلاغه امروز (سه‌شنبه) با هدف استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در این دو مجموعه، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

در این مراسم، آیت‌الله «سیدجمال‌الدین دین‌پرور» رئیس بنیاد نهج‌البلاغه اظهار داشت: دفاع مقدس سرمایه‌‎ای است که با مجاهدت‌های فراوان به دست آمده که باید این سرمایه هر روز مورد استفاده بیشتر قرار گیرد.

وی به ادامه دشمنی دشمنان اشاره کرد و گفت: جنگ حق و باطل هیچ‌گاه پایان ندارد؛ لذا ما امروز نیز در جنگ با دشمن هستیم و این جنگ پایانی ندارد. امروز با نگاه به تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی هرچه بیشتر به درستی راه پیموده شده، پی‌می‌بریم چراکه همواره این کشور در مقاومت و ایستادگی بوده است.

رییس بنیاد نهج‌البلاغه فعالیت در زمینه دفاع مقدس را یک کار لازم و ضروری دانست و افزود: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک امر ضروری است که در این زمینه مهم‌ترین کار، کار فرهنگی است. نهج‌البلاغه و سیره اهل بیت علیهم السلام نیز چیزی جدای از آرمان‌ها و اهداف دفاع مقدس نیست.

آیت‌الله دین‌پرور نهج‌البلاغه را حامل خطبه‌های توحیدی دانست و تصریح کرد: نهج‌البلاغه در میدان جنگ و جهاد صادر شده است. امیرالمومنین در راس حکومت و در متن جنگ و جهاد قرار داشت و این خطبه‌های توحیدی را صادر فرمودند که خیلی حائز اهمیت و معنادار است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها