مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

داشتن روحیه جهادی در مدیران استانی در جهت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس ضروری است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان گفت: داشتن روحیه جهادی در مدیران استانی نسبت به استمرار و ادامه مساعدت به پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ضروری است و مشارکت‌های همه مدیران در این خصوص مورد عنایت خداوند متعال و شهدای والامقام واقع خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ - 18July 2019

داشتن روحیه جهادی در مدیران استانی در جهت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با «عبدالرضا دادبود» شهردار گرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار سردار «علی ملک شاهکوهی» از تلاش‌های مجدانه و خالصانه شهردار گرگان و مجموعه شهرداری گرگان نسبت به اجرای مصوبات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان پیرامون تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: داشتن روحیه جهادی در مدیران استانی نسبت به استمرار و ادامه مساعدت به پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ضروری است و قطعاً تلاش‌ها، مساعدت ها و مشارکت‌های همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در این خصوص مورد عنایت خداوند متعال و شهدای والامقام واقع خواهد شد.

در ادامه شهردار گرگان نیز تلاش در جهت احیا و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس را قدمی در راه ارج نهادن به مقام شهدا دانست و بیان داشت: این مساعد‌ت‌ها با همکاری مجموعه شورای اسلامی شهر و استانداری و سایر مبادی ذی‌ربط ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار