حامی مالی نتانیاهو: باید ایران را نابود کرد/ درگیر جنگ جهانی سوم هستیم

یکی از حامیان مالی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی، ایران و اخوان المسلمین را مانع صلح در منطقه خوانده و گفته است که ایران باید نابود شود.
کد خبر: ۳۵۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 16July 2019

حامی مالی نتانیاهو: باید ایران را نابود کرد/ درگیر جنگ جهانی سوم هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، زمانی که بحث حامیان مالی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر جریان‌های راستگرای این رژیم مطرح می‌شود، همواره نام «شلدون ادلسون» غول صنعت قمار و کازینوی آمریکا به ذهن می‌آید که از حمله اتمی به ایران حمایت کرده بود اما نتانیاهو حامیان مالی دیگری هم دارد که آن‌ها هم به اندازه ادلسون عقاید ضدایرانی و ضداسلامی دارند و رژیم صهیونیستی را موجودیتی مقدس می‌انگارند.

یکی از این افراد که در رسانه‌های ایران کمتر شناخته‌شده است، «کنت آبراموویتز» میلیاردر آمریکایی - اسرائیلی است که در آمریکا ریاست لابی صهیونیستی «دوستان آمریکایی لیکود» را بر عهده دارد و دستکم از سال ۲۰۰۷ به بعد، به ستادهای انتخاباتی نتانیاهو کمک مالی کرده است.

او که در صنعت داروسازی و درمان فعالیت می‌کند، رئیس گروه موسوم به «صندوق استقلال اسرائیل» نیز هست که برای گسترش شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اراضی اشغالی کرانه باختری، کمک مالی جمع‌آوری می‌کند. وی عضو هیأت مدیره «کمیته دقت در خبررسانی خاورمیانه» (CAMERA) نیز هست. این سازمان رسانه‌های خارجی را برای پوشش جهت‌دار تحولات به نفع رژیم صهیونیستی و سانسور جنایات این رژیم تحت فشار قرار می‌دهد. سال ۲۰۰۵، شبکه بین‌المللی یهودیان ضدصهیونیست، این کمیته را «یک سازمان اسلام‌هراس» توصیف کرد که «با ارعاب رسانه‌های خبری، آن‌ها را به پوشش اسرائیل‌دوستانه تحولات وادار می‌کند.»

آبراموویتز که پیش از این هم بارها از لزوم ضمیمه بخش‌های باقی‌مانده فلسطین و همچنین مقابله با ایران صحبت کرده بود، این هفته در یک سخنرانی تازه، گفته است که اسرائیل باید برای «نابودی ایران» تلاش کند. او در این سخنرانی که محتوای آن یادآور جنگ‌های آخرالزمانی است، جهان را درگیر «جنگ سوم جهانی» می‌خواند و می‌گوید تمدن غربی، باید ایران، اخوان المسلمین و جریان‌های سیاسی چپگرا را نابود کند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار