مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

دفاع از حیثیت انقلابی در گرو اقتدار ملی است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: همان گونه که در طول 40 سال حیات انقلاب اسلامی، ملت ایران توانست از حق خود دفاع کند در شرایط کنونی کشور نیز باید مقتدر باشد تا بتواند از منافع ملی، حیثیت انقلابی، ارزش­‌های دینی و کرامت انسانی دفاع کند.
کد خبر: ۳۵۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ - 17July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسغعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در اولین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «خوشاب» که امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دفاع همچنان باقی است، اظهار داشت: دفاع در اوج قداست تداوم دارد. دفاع همان گونه که در گذشته مقدس بوده امروز نیز دارای تقدس است و در جای جای کشور اسلامی­‌مان جاری و ساری است.

وی افزود: دفاع ملت کشورمان در برابر زیاده‌­خواهی­‌های آمریکایی­‌ها و توطئه نظام سلطه در موضوع برجام، دانش هسته‌­ای و حقوق مُسَلم ملت ایران جریان دارد.

این مسئوول خاطرنشان کرد: ملتی که ضعف نشان بدهد و از حق خود دفاع نکند مستکبرین عالم در موازنه­‌های ملی، منطقه­‌ای و بین‌المللی حق آنها را پایمال خواهد کرد، بر همین اساس باید ملت­‌های ممالک اسلامی آماده دفاع مقتدرانه باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در موضع بازدارندگی قرار دارد، ابراز داشت: همانگونه که در طول 40 سال حیات انقلاب اسلامی، ملت ایران توانست از حق خود دفاع کند در شرایط کنونی کشور نیز باید قوی و مقتدر باشد تا بتواند از منافع ملی، حیثیت انقلابی، ارزش‌­های دینی و کرامت انسانی دفاع کند. ماهیت استکبار دشمنی و توطئه است و تکلیف آحاد جامعه اسلامی نیز مقاومت است.

یوسفعلی‌­زاده تصریح کرد: دفاع و تداوم آن، از طریق راه‌­های مختلفی انجام می­‌شود که حفظ آثار و نشر ارزش‌­ها که حاصل خون هزاران شهید و جانفشانی خیل کثیری از رزمندگان است یکی از این راه‌­ها به شمار می­‌رود. حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس به عنوان یک تکلیف وظیفه انقلابی، اسلامی و ملی اقشار مختلف مردم است.

وی متذکر شد: نباید دفاع همه جانبه ملت همیشه در صحنه ایران و ظرفیتی که جامعه اسلامی دارد را فراموش کنیم. افتخارات و پیروزی­‌ها در کارنامه هر ملتی نقطه اوج­‌هایی دارد که اگر آنها را پر فروغ نگهدارند دائماً نورافشانی خواهند کرد و نقشه راهی برای رسیدن به اهداف والاتر خواهد بود. اگر این نقاط اوج کم سو شوند دشمنان را به طمع خواهد انداخت تا ملتی را مرعوب کنند.

یوسفعلی­‌زاده انقلاب اسلامی را مغضوب دیکتاتورها و محبوب مظلومین عالم دانست و گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار به عنوان یک راهبرد قطعی مورد قبول قاطبه مردم و مسئولان کشورمان و همچنین مسلمانان منطقه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی به تشریح مأموریت­‌ها و اولویت­‌های کاری دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان‌­ها پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار