فرمانده سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

ساخت 280 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه

سردار «بهمن ریحانی» گفت: سپاه استان کرمانشاه متعهد به ساخت 280 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان شده است و تمامی واحدها تا زمستان امسال ساخته و تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ - 17July 2019

ساخت 280 واحد مسکونی برای مددجویان کمیتهامداد در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در آئین افتتاح 60 واحد مسکونی ساخته شده با مشارکت سپاه نبی اکرم (ص) و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در بخش‌هایی از این استان، اظهار داشت: افتخار ما قدم برداشتن برای مناطق محروم است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه محرومیت‌زدایی جزو اولویت‌های سپاه است، افزود: تاکنون سپاه نبی‌اکرم (ص) 94 میلیارد تومان در راستای محرومیت‌زدایی هزینه کرده است.

وی ادامه داد: قرارگاه نجف اقدامات بسیار مثبتی در منطقه اورامانات انجام داده است و یک‌هزار پروژه با هزینه 15 میلیارد تومان انجام داده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه به تعهد ساخت 280 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: تمامی واحدها تا زمستان امسال ساخته و تکمیل می‌شود.

به گفته ریحانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نبی‌اکرم (ص) نیز 10 میلیارد تومان صرف محرومیت‌زدایی در پنج دهستان در منطقه اورامانات کرده است.

این فرمانده ارشد سپاه در استان کرمانشاه با یادآوری قرارداد فی‌مابین سپاه نبی‌اکرم (ص) و کمیته امداد در راستای ساخت و تکمیل 280 واحد مسکن برای مددجویان این نهاد پوششی، اعلام کرد: امروز 60 واحد افتتاح شد و تا زمستان تمامی واحدهای باقی‌مانده نیز تکمیل خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار