مسئول سابق دفتر شورای نگهبان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شورای نگهبان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حسن برازنده گفت: شورای نگهبان به عنوان یک ارگان انقلابی از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت می‌کند.
کد خبر: ۳۵۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ - 17July 2019

شورای نگهبان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است«حسن برازنده» مسئول سابق دفتر شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: شورای نگهبان به عنوان یک ارگان انقلابی از دستاوردهای این انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت می‌کند.

وی گفت: شورای نگهبان نهادی ارزشی و انقلابی بوده که در حریم و خط ولایت حرکت می‌کند.

این مسئول سابق بیان داشت: در شورای نگهبان نیروهای مومن و انقلابی و دلسوزان واقعی مردم و افرادی خدمتگذار و آگاه حضور دارند که با بصیرت و هوشمندی مسیرهای درست حضور در صحنه‌های نظام اسلامی را به مردم یادآوری می‌کنند.

برازنده ادامه داد: شورای نگهبان عرصه‌ای برای نمایش اقتدار و ابهت نظام اسلامی بوده که در آن منویات مقام معظم رهبری به خوبی و شایستگی اجرا می‌شود.

این مسئول بیان کرد: نقش و تاثیرگذاری شورای نگهبان را در صحنه‌های مختلف نظام و از جمله عرصه انتخابات و کمک به انتخاب افراد اصلح مشاهده کرده‌ایم و همچنان شاهد نقش آفرینی دلسوزان و خادمان واقعی مردم در این ارگان انقلابی هستیم.

برازنده گفت: سلامتی و اقتدار شورای نگهبان تضمین کننده سلامتی و اقتدار و عظمت نظام اسلامی بوده و هست و قطعا صیانت از دستاوردهای اسلام و انقلاب به عنوان یک ارزش در شورای نگهبان جلوه‌گر می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار