سردار رضایی:

زنده نگه داشتن یاد شهدا عاملی مهم در پایداری انقلاب و اسلام است

فرمانده مرزبانی ناجا زنده نگه داشتن یاد شهدا را عاملی مهم در پایداری انقلاب و اسلام دانست.
کد خبر: ۳۵۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ - 18July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با خانواده شهید «حمزه علی شربتی» اظهار داشت: شهیدان برترین مخلوقات خداوند هستند كه برتری عدل و ایمان و آزادگی را گواهی می‌دهند و خون می‌دهند تا عزت و شرف اسلام پایدار بماند و زبونی دشمنان آشکار شود.

وی، به رواج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در میان قشر جوان تأكید كرد و افزود: پایبندی به راه شهدا و قدم گذاشتن در این مسیر باید در رأس امور قرار گیرد و ارج نهادن به این بزرگواران و خانواده‌هایشان، موجب رشد روزافزون فرهنگ تلاش، ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

زنده نگه داشتن یاد شهدا عاملی مهم در پایداری انقلاب و اسلام است

رضایی متذکر شد: انقلاب ما را خون شهیدان بیمه کرده و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والای اسلامی ما وارد نخواهد آمد.

رضایی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را عاملی مهم در پایداری انقلاب و اسلام برشمرد و ابراز داشت: این شهدا بودند که عزت شکوه و سربلندی را برای ملت ما به ارمغان آوردند و امروز هم راه ما همان راه شهدای حاضر در تمامی صحنه‌ها است.

زنده نگه داشتن یاد شهدا عاملی مهم در پایداری انقلاب و اسلام است

فرمانده مرزبانی ناجا بیان داشت: عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهداست و ادامه دادن راه شهدا یک واجب عینی بر همگان است، زیرا پرچمی كه این عزیزان افراشته‌اند ما باید آن را دست به دست بالا نگه داریم تا این پرجم مقدس، به رهبری مقام عظمای ولایت به دست صاحب اصلی آن، حضرت مهدی (عج) برسد.

در پایان سردار رضایی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهید حمزه علی شربتی تجلیل به عمل آورد.

زنده نگه داشتن یاد شهدا عاملی مهم در پایداری انقلاب و اسلام است

شهید حمزه علی شربتی در 19 اسفند سال 1387 در استان سیستان و بلوچستان شهرستان زاهدان در درگیری با اشرار مسلح بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار