سردار جوانی:

هدف نهایی نظام سلطه شکستن مقاومت نظام جمهوری اسلامی است

سردار «یدالله جوانی» با بیان اینکه نظام سلطه تمام توانش را برای متوقف کردن ملت ایران به کار گرفته و هدف نهایی آن شکستن مقاومت نظام است، گفت: تعامل کردن نظام اسلامی با نظام سلطه معنا ندارد.
کد خبر: ۳۵۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ - 18July 2019

تعامل کردن نظام اسلامی با نظام سلطه معنا ندارد / هدف نهایی نظام سلطه شکستن مقاوت نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران در جمع کارکنان سپاه کربلای مازندران با اشاره به سالروز آغاز به کار شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان در طی 40 سال گذشته از جمله نهادهایی است که همواره در داخل کشور مورد نقد برخی جریان‌ها بود و بیشترین هجمه‌ها و تخریب‌ها در سال‌های گذشته علیه شورای نگهبان دیده می‌شد.

وی با تصریح بر اینکه  کسانی که در طی سال‌های گذشته مخالف با اساس انقلاب یا در تلاش برای  تغییر مسیر انقلاب بودند بیشترین حمله را به شورای نگهبان داشتند، افزود: شورای نگهبان توانسته با مقاومت در مقابل هجمه‌ها و فشارها بایستد و به خوبی به نقش خود در مقام نظارتی و صیانتی عمل کند. اگر شورای نگهبان خنثی می‌شد و به وظایف خود عمل نمی‌کرد شاید انقلاب در این نقطه از اقتدار قرار نمی‌گرفت.

جوانی اهمیت شورای نگهبان را فوق العاده مهم دانست و اضافه کرد: نه تنها در کشور ما بلکه در همه نظام‌های سیاسی دنیا نهادهای نظارتی و صیانتی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و حاکمان ان از این نهادها مراقبت می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب که فرمودند: «انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بدون خیانت به آرمان‌هایش، در مسیر خود  حرکت می‌کند و یک انقلاب استثنایی است»، تصریح کرد: در چله دوم انقلاب بر اصول و آرمان و اهداف انقلابی تاکید و اصرار شده و این ثمره درست عمل کردن نهادهای صیانتی و نظارتی مثل شورای نگهبان به وظایف خود است.

جوانی در ادامه سخنان خود به تشریح مقابله جمهوری اسلامی ایران با نظام سلطه پرداخت و گفت: نظام اسلامی و جبهه انقلاب در بالاترین سطح نبرد با نظام سلطه است .

وی با یادآوری این مطلب که نظام سلطه تمام توانش را برای متوقف کردن ملت ایران به کار گرفته و هدف نهایی آن شکستن مقاومت نظام است، عنوان کرد: تعامل کردن نظام اسلامی با نظام سلطه معنا ندارد. در این رویارویی دو هویت متفاوت در مقابل هم قرار می‌گیرند، آَشتی کردن این دو بی‌معناست.

جوانی با یادآوری انتخابات سال 92 که شعار رئیس جمهور این بود که باید چرخ کارخانه‌ها بچرخد و اینکه با مذاکره مشکل معیشت مردم حل می‌شود، اضافه کرد: یک زمانی مطرح شد ما با آمریکایی‌ها می‌توانیم تعامل سازنده برمبنای برد برد داشته باشیم که این ممکن نیست چرا که نظام ما توحیدی و نفی سلطه بوده، اما نظام سلطه از طاغوت است.

این مسئول با توجه به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد امسال در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) که معظم له به مقاومت که ویژگی برجسته امام بود، به چیستی و چرایی آن پرداخت، و اینکه مقاومت در کشور دارای چه جایگاهی است، تاکید کرد: امروز مشکل نظام سلطه، استمرار مقاومت ایران در برابر آن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود به صحنه نبرد جمهوری اسلامی ایران با نظام سلطه با توجه به تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در گام دوم پرداخت و متذکر شد: جنگی که دشمن علیه ایران راه انداخته است یک جنگ ترکیبی هوشمند است که در آن فقط گزینه نظامی وجود ندارد چرا که آمریکا به دنبال جنگ نظامی علیه ایران نیست و به قدرت جمهوری اسلامی ایران پی برده و می‌داند جنگ نظامی برای آن خسارت بار است.

جنگ اقتصادی، جنگ نرم و اخلال در امنیت و ثبات در داخل کشور سه حوزه‌ای است که به گفته وی، دشمن علیه ایران در دستور کار خود دارد.

جوانی به اهداف جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و ادامه داد: در خزانه داری آمریکا بیش از 300 نفر با برنامه ریزی‌های مختلف در تلاش هستند تا با تحریم‌ها ملت ایران را به ستوه در آورده و زندگی مردم را فلج و فشل کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا با راه اندازی جنگ اقتصادی قصد دارد تا جمهوری سلامی ایران  را وارد کند که برای معیشت مردم چاره‌ای جز سازش ندارد، بیان داشت: امروزه نه تنها ایران بلکه در خود آمریکا، سیاست‌های ترامپ  شکست خورده است.

این مسئول با اشاره به  سخنان امام خمینی (ره) درباره جنگ هشت ساله که این جنگ برای ما برکات فراوانی داشت، افزود: جنگ اقتصادی و تحریم‌های آمریکا هم برای ایران برکاتی داشت و الان در داخل کشور وضعیت اقتصادی به سمت رونق تولید و صادرات غیرنفتی رفته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان این مطلب که اگر  دولت روحیه انقلابی داشت شاید با سرعت بیشتری از مشکلات عبور می‌کردیم، گفت: کشور در حال عبور از جنگ اقتصادی است و در مسیری قرار گرفته که بندناف اقتصاد از خام فروشی نفت در حال بریده شدن است.

وی به کاهش وابستگی به نفت،مبارزه جدی با کالای قاچاق، جلوگیری از واردات بی رویه اشاره و اضافه کرد: در گذشته صادرات کم و واردات فراوان داشتیم، اما در سال گذشته میزان صادرات 60 درصد افزایش و میزان واردات به 70 درصد کاهش پیدا کرده است.

جوانی به مسئله اخلال امنیتی و برهم زدن ثابت و آرامش ایران توسط دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: دشمن در پی سوریه سازی ایران بود و عملا می‌گفت ما میخواهیم جنگ را به داخل ایران بکشانیم.

وی با اشاره به اتفاقات تروریستی اخیری که در کشور افتاد این حوادث را از نقشه شوم دشمن برای برهم زدن ثبات و امنیت در کشور دانست و متذکر شد: مردم باید بدانند دشمن چه نقشه‌ای در سر داشته است.

جوانی در تشریح برنامه‌های دشمن علیه ایران به مسئله جنگ نرم پرداخت و عنوان کرد: ما در جنگ نرم هنوز مشکل داریم.اخلال امنیتی و اقتصادی به چشم دیده می‌شود، اما در جنگ نرم حتی مسئولان هم متوجه آن نمی‌شوند.

وی با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «خرمشهرها در پیش است» این جمله را در حوزه جنگ نرم برشمرد و عنوان کرد: دشمن در جنگ نرم، در پی یک اشغال مجازی است تا افکار مردم را مدیریت کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان این مطلب که دشمن با استفاده از ابزار رسانه درصدد تصویرسازی غلط از انقلاب، نظام دینی و جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: دشمن به دنبال واگرایی بین ملت و انقلاب است.

وی به بیان اینکه در جامعه 80 میلیونی ایرانی که عمدتا جمعیت آن را جوانان تشکیل می‌دهند، دشمن به دنبال ایجاد بدبینی و ناامیدی در سطوح مختلف جامعه است، افزود: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی که در برقراری امنیت پرچمدار این حوزه بوده و نیز در حفظ و حراست انقلاب کارنامه درخشانی دارد باید امروز متوجه جنگ نرم باشد؛ چرا که بیانیه گام دوم برای مقابله با دشمن و ایجاد شتاب بخشی جامعه برای طی کردن مسیر انقلاب است.

جوانی با بیان اینکه باید این نگاه غالب مردم جامعه شود که نگاه انقلابی حلال مشکلات کشور است، خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی باید محل خدمت به مردم باشند و برای گره گشایی از کار مردم با توجه به ظرفیت و استعدادی که در کشور وجود دارد قدم بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار