سردار سعید محمد:

قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) 8 قرارداد در دست اجرا در لرستان دارد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در قالب ۸ قرارداد جاری در لرستان در دست اجراست.
کد خبر: ۳۵۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 18July 2019

قرار گاه خاتم الانبیاء(ص) هشت قرار داد در دست اجرا در لرستان دارد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سیلابی که امسال اتفاق افتاد مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و سپاه پاسداران افتخار این را داشت که حدود 929 ماشین آلات و تجهیزات و هزار و 800 نفر نیروی انسانی را درگیر و از منابع خود حدود 180 میلیارد ریال در لرستان هزینه کند.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در جریان سیلاب اقدامات خوبی انجام داد به‌ویژه در زیرساخت‌های مهندسی، بازسازی جاده معمولان و پلدختر و پل‌های اتصالی بین استان لرستان و ایلام از جمله پل وحدت و پل خلف آباد ماژین اقدامات خوبی انجام شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: با پیگیری بسیار زیاد استاندار لرستان و اسلامی وزیر راه و شهرسازی قرارداد جاده خرم‌آباد - معمولان - پلدختر منعقد و قطعه یک آن تبدیل به قرار‌داد شد و چند روز پیش به مجموعه قرارگاه ابلاغ شد.

وی بازسازی جاده خرم‌آباد - معمولان - پلدختر را یکی از درخواست‌های مردم منطقه دانست و عنوان کرد: این جاده باید تبدیل به یک جاده ایمن و پایدار شود تا در سیلاب‌ها دچار آسیب نشود.

محمد با اشاره به اینکه مراسم کلنگ زنی جاده خرم‌آباد - معمولان - پلدختر طی دو هفته آینده انجام می‌شود تصریح کرد: البته از امروز همکاران ما در این پروژه شروع به کار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در مجموع در لرستان حدود 2 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه در قالب 8 قرار داد جاری در دست اجرا دارد البته 19 قرارداد قبلا تکمیل و تحویل دادیم که پروژه‌های بسیار تاثیرگذاری بودند از جمله سد و نیروگاه رودبار لرستان و پروژه‌های متعدد دیگری که اتفاق افتاد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار داشت: این 2 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه حدود 1500 نفر نیروی انسانی را در استان مشغول به کار کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها