فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد ارتش:

ارتش ایران از جایگاه ممتازی در منطقه برخوردار است

امیر ذبیح‌الله بهمن‌زیاری گفت: ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح از جایگاه ممتازی در منطقه برخوردار است.
کد خبر: ۳۵۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ - 18July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، امیر «ذبیح‌الله بهمن‌زیاری» فرمانده‌ تیپ ۵۵ هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در آیین آغاز به کار دفتر جذب و عضویابی این تیپ در یاسوج، اظهار داشت: ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح به لحاظ مولفه‌هایی نظیر تجهیزات پیشرفته‌ دریایی، موشک‌های دوربرد و پیشرفته، سامانه‌های راداری و نیروی انسانی از جایگاه ممتازی در منطقه برخوردار است.

وی به ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: تربیت نیرو‌های متعهد و توانمند در این استان به ظرفیت انسانی این نیرو برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی کمک کند.

فرمانده‌ تیپ ۵۵ هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ ۲ هزار و ۳۵۰ شهید تیپ ۵۵ هوابرد ارتش، گفت: با جابجایی این تیپ در بیش از ۸۰۰ مرحله در دوران دفاع مقدس عملیات‌های بزرگ و تعیین‌کننده‌ای در تاریخ دوران دفاع مقدس انجام شد.

بهمن‌زیاری اضافه کرد: ایجاد این دفتر در مرکز کهگیلویه و بویر احمد همچنین به ایجاد اشتغال کمک می‌کند.

سردار حمید خرمدل فرمانده‌ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با تقدیر از اقدام ارتش برای ایجاد یک شعبه از خدمات خود در استان، آن را فرصتی برای بهره‌گیری بیشتر از استعداد‌های سرشار جوانان این استان دانست.

وی با ابراز نگرانی از آنچه غفلت برای ثبت رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس دانست، افزود: این در حالی است که نقش ارتش در عرصه‌هایی همچون دریایی و شکستن تمامی قدرت دریایی عراق توسط نیروی دریایی و هوایی خیره کننده بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ارتش گفت: امروز ارتش در پاسداری از حریم نظام و میهن با اقتدار تمام ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار