امیرعبداللهیان در دیدار با نبیه بری:

توسعه همکاری پارلمانی و دولتی ایران و لبنان مورد تاکید تهران است

دستیار ویژه رییس مجلس گفت: توسعه همه جانبه همکاری‌های پارلمانی و دولتی دو کشور مورد تاکید تهران است.
کد خبر: ۳۵۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ - 18July 2019

توسعه همکاری پارلمانی و دولتی ایران و لبنان مورد تاکید تهران استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین‌الملل با نبیه بری رئیس مجلس لبنان در بیروت دیدار کرد.

امیرعبداللهیان ضمن تبریک بمناسبت سالگرد پیروزی لبنانی در مقاومت ۳۳ روزه علیه تجاوزات اسراییل غاصب، گفت: توسعه همه جانبه همکاری های پارلمانی و دولتی دو کشور مورد تاکید تهران است.

وی با بیان اینکه ایران امنیت لبنان را امنیت منطقه می داند، گفت: دور ماندن لبنان از بحران های منطقه ای همواره مورد تاکید تهران است.

دستیار ویژه رئیس مجلس ادامه داد: طرح باصطلاح معامله قرن آمریکایی -صهیونیستی برای فلسطین و منطقه در واقع همان اهداف تجزیه منطقه را دنبال می کند.

امیرعبداللهیان با تأکید بر اینکه امروز پارلمان، ارتش، دولت و مقاومت لبنان دست در دست هم برای اعتلای لبنان عمل می کنند، اظهار داشت: تهران توسعه و امنیت پایدار لبنان را توسعه و امنیت ایران می داند.

در این دیدار نبیه بری رئیس مجلس لبنان نیز گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ثبات و امنیت لبنان همواره مورد قدردانی ماست.

وی افزود: محور مقاومت در دو جبهه مبارزه با تروریسم و صهیونیسم شاهد پیروزی های بزرگی بوده است و سیاست های تحریک آمیز برخی طرفهای خارجی مورد تایید ما نیست و اعمال تحریم ها علیه ملت ها و کشورها اقدامی غیر سازنده است.

رئیس مجلس لبنان گفت: روابط طبیعی ایران و عربستان و همکاری منطقه ای با هدف کمک به ثبات و امنیت جمعی همواره مورد توجه ما بوده است.

نبیه بری ادامه داد: صهیونیست ها درصددند با ایجاد شکاف در منطقه، اهداف شوم خود را محقق سازند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار